Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Χάθηκε σκυλάκι

Χάθηκε κουτάβι ράτσας Επανιέλ Μπρετόν απ' την αυλή της οικίας του που βλέπει στις σπηλιές του βουνού, στην περιοχή του ποταμιού της Φλώρινας κοντά στο καφέ "Ρόζα".
Φορούσε λουράκι χρώματος πορτοκαλί, ακούει στο όνομα Κρος και είναι περίπου 4 μηνών.
Παρακαλώ αν γνωρίζετε οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μου μέσω facebook ή στο τηλ 6937376800.
Στις φωτογραφίες είναι ο Κρος όπως είναι σήμερα. Τον τράβηξε ένας θαμώνας στο Ρόζα λίγο πριν χαθεί.

Ευαγγελία Δογούλη

2 σχόλια:

  1. Το σκυλάκι βρέθηκε. Ευχαριστώ πολύ τους διαχειριστές του blog που δημοσίευσαν το email μου και τους ανθρώπους που μου έστειλαν πληροφορίες. Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα αυτά είναι πολύ ευχάριστα! Εφόσον υπάρχει τέτοια ευαισθητοποίηση για τα ζώα (Ευαγγελία, το σκυλάκι σου είναι τρέλα!), όλο και κάτι μπορούμε να κάνουμε και για τους ανθρώπους. Αρκεί να μην αδιαφορούμε γι’ αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Δεν πρέπει να αδιαφορούμε, για το καλό όλων μας κι ενίοτε (πάντα, λέω εγώ) για το προσωπικό μας καλό. Ρωτήστε, για παράδειγμα, αυτόν/ην που παρέδωσε τον Κρος στην Ευαγγελία, τί αγαλλίαση ένιωσε.
    Δεν έχω απολύτως καμία σχέση με αυτήν την υπόθεση, απλώς, φαντάζομαι… Και δεν νομίζω να πέφτω έξω. Έτσι δεν είναι;
    Διογένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.