Κυριακή 26 Ιουλίου 2015

«Μπαμ» με Μπαμπάρη ο ΠΑΣ Φλώρινα

Την πρώτη τους κίνηση για τη σεζόν 2015-16 έκαναν οι πρωταθλητές με την απόκτηση του 33χρονου Ανδρέα Μπαμπάρη που δείχνει ότι και φέτος η ομάδα θα χτυπήσει την άνοδο στην Γ' Εθνική κατηγορία.
Ο έμπειρος μέσος επιστρέφει στην ομάδα που ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά μετά από δύο άκρως επιτυχημένες χρονιές στην Θύελλα Φιλώτα με την οποία κατέκτησε τίτλους και μία σχετικά εύκολη σωτηρία στη Γ' Εθνική.
Η μεταγραφή αυτή θα είναι η πρώτη από μία σειρά 5-6 παιχτών που ζητήθηκαν από το προπονητικό team της ομάδας ώστε η ομάδα να πετύχει τον στόχο της και το Δ.Σ. του ΠΑΣ ΦΛΩΡΙΝΑ αναμένεται να ικανοποιήσει πλήρως.
Στην πρώτη του δήλωση ως παίχτης του ΠΑΣ στο blog της ομάδας ο Ανδρέας Μπαμπάρης είπε: «Με συνοπτικές διαδικασίες, αφού ο διακαής πόθος μου ήταν να ξανασμίξω με τους παλιούς συμπαίκτες μου, αποφασίστηκε από κοινού με το Διοικητικό Συμβούλιο η επάνοδος μου στο ποδοσφαιρικό τμήμα του ΠΑΣ ΦΛΩΡΙΝΑ. Του συλλόγου, δηλαδή, που μ’ ανέδειξε ποδοσφαιρικά και αποτέλεσε το εφαλτήριο για την πραγματοποιηθείσα ποδοσφαιρική μου καριέρα.
Η απόφασή μου αυτή, πέραν από τη συναισθηματική της διάσταση, επεξήγεται και από τη φετινή στόχευση της αγαπημένης μου ομάδας, που δεν είναι άλλη, από την άνοδο της στο εθνικό πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Έναν σκοπό που θα συνδράμω με όλες μου τις δυνάμεις. Ραντεβού στο γήπεδο…»..


Επιστροφή Γλούφτση σε ρόλο Γενικού Αρχηγού
Ο Θόδωρος Γλούφτσης επιστρέφει στην ομάδα του ΠΑΣ ΦΛΩΡΙΝΑ σε έναν μεταβατικό γι' αυτόν ρόλο, αφού θα αναλάβει το πόστο του Γενικού Αρχηγού του Ποδοσφαιρικού τμήματος της ομάδας που αγάπησε. Το θέμα της επιστροφής και τοποθέτησης του Γλούφτση σε αυτό τον κομβικό ρόλο ανέλαβε και πέτυχε προσωπικά ο πρόεδρος της ομάδας και παλιός του συμπαίχτης Θεόδωρος Ουλιάρης. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Τέο θα είναι στην διάθεση του προπονητικού team και αγωνιστικά αν αυτό κριθεί απαραίτητο ενώ ήδη έχει "σηκώσει μανίκια" προκειμένου να είναι όλα έτοιμα για την έναρξη της νέας σεζόν.
Οι πρώτες του δηλώσεις ως γενικός αρχηγός: «Θεωρώ ότι το κλείσιμο της ποδοσφαιρικής μου καριέρας έπρεπε να γίνει στην ομάδα που αγάπησα και υπηρέτησα. Πλέον σιγά σιγά θα προσαρμοστώ στο νέο μου ρόλο έτσι ώστε να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους υψηλούς στόχους που έχει θέσει για τη φετινή σεζόν...αγωνιστικά στόχος είναι μόνο η άνοδος στη Γ' Εθνική και διοικητικά να θέσουμε γερές βάσεις πάνω στις οποίες θα στηριχθεί ο Π.Α.Σ. Φλώρινα τα επόμενα χρόνια... Όλοι μαζί μπορούμε».

2 σχόλια:

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.