Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Τι συμβαίνει με την Εθνοφυλακή στη Φλώρινα;

Γράφει ο Γιώργος Χουστουλάκης,
Εθνοφύλακας ΤΕΕ Φλωρίνης αγνώστου Λόχου

Θέλω να εκφράσω την έντονη διαμαρτυρία και ΟΡΓΗ μου πρώτα μέσω διαδικτύου και στην συνέχεια στο αρμόδιο υπουργείο για την κατάσταση που επικρατεί στο ΤΕΕ Φλωρίνης, μετά και από την ανακοίνωση του Υπουργού Εθνικής Αμύνης Πάνου Καμμένου για την ενεργή συμμετοχή της Εθνοφυλακής για την άμυνα της πατρίδος.
Κύριοι,
1) Για οποιαδήποτε δραστηριότητα του ΤΕΕ Φλωρίνης δεν ενημερώνομαι από την πρώτη ημέρα που έχω ενταχθεί στις τάξεις της Εθνοφυλακής.
2) Η συμμετοχή μου γίνεται μόνο εάν λάβω γνώση από κάποιο τυχαίο γεγονός.
3) Στην Εθνική εορτή της 28 Οκτώβριου όπου μετά από πολύ καιρό παρήλασε στην ακριτική πόλη μας η Εθνοφυλακή, όχι μόνο δεν κλήθηκα άλλα δεν μπήκε στον "κόπο" το ΤΕΕ να με ενημερώσει εάν θέλω να συμμετέχω.
Η ανεξήγητη στάση του ΤΕΕ Φλωρίνης μου προξενεί ερωτηματικά γιατί εάν γίνεται από αμέλεια ίσως να υπάρχουν κάποιες ισχνές απαντήσεις στα ερώτηματά μου, αλλά εάν γίνεται για κάποιους άλλους λόγους που δεν τους ξέρω οφείλω να τους γνωρίζω, κυρίως για το πως αποκλείονται κάποια άτομα και πως επιλέγονται κάποια άλλα.
Για την συμμετοχή μου στην Εθνοφυλακή δεν υπολόγισα ούτε το προσωπικό ούτε το οικονομικό κόστος, αλλά μόνο την αγάπη μου προς την πατρίδα.

Πηγή: defenceline.gr

6 σχόλια:

  1. Κυριε Χουστουλακη
    Θα μπορουσατε να μας ενημερωσετε ποτε ενταχθηκατε στις ταξεις της Εθνοφυλακης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν του πείτε ποιοι είστε, και τον λόγο για τον οποίο ενδιαφέρεστε να μάθετε, ίσως και να το κάνει.

      Διαγραφή
  2. Η κατάσταση είναι εκτός λογικής πλεον δεν ξέρουμε τι να υποθέσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι εχει να μας πει το ΤΕΕ για τον αφοπλισμό των Εθνοφυλάκων???
    Γιατι εχει συμβεί μόνο στην Φλώρινα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aπό τότε που μας πήραν τα όπλα ούτε για της βολές δεν ενημερώνουν...γίνονται δεν γίνονται??? ίσως να θέλει και βύσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε Γιώργο είστε 50 + !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.