Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Φλώρινα: Κίνδυνος στις διαβάσεις του ΟΣΕ Μεσονησίου και Αρμενοχωρίου

Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για τη ζωή εκατοντάδων διερχόμενων οδηγών στις αφύλακτες ισόπεδες διαβάσεις του ΟΣΕ στις τοπικές κοινότητες Μεσονησίου και Αρμενοχωρίου, τι μέτρα σκοπεύει να λάβει η αρμόδια αρχή για να είναι ασφαλές το πέρασμα των οδηγών από τις γραμμές του ΟΣΕ, υπάρχει πρόγραμμα να τοποθετηθούν αυτόματες μπάρες;
Σε υψηλό κίνδυνο ατυχήματος δεν είναι μόνο οι διερχόμενοι με τα οχήματα τους, αλλά και οι επιβάτες των αμαξοστοιχιών που ταξιδεύουν από τη Θεσσαλονίκη προς Φλώρινα και αντίστροφα.
Δεν γνωρίζω αν η διοίκηση του ΟΣΕ έχει έλλειψη ενδιαφέροντος ή οικονομικό πρόβλημα, γνωρίζω όμως την επικινδυνότητα της κατάστασης, οι επιβάτες και ο μηχανοδηγός πρέπει να κάνουν τον σταυρό τους κάθε φορά που περνάνε τις δυο ισόπεδες διαβάσεις.
Οι οδηγοί που περνάν με τα οχήματά τους τις διαβάσεις έχουν κακή ορατότητα εξ αιτίας δένδρων και δυσμορφίας του περάσματος, έτσι θέτουν σε κίνδυνο την ζωή τους και ταυτόχρονα των επιβατών της αμαξοστοιχίας.
Είναι βέβαιο ότι η σχεδόν ανύπαρκτη ρύθμιση της κυκλοφορίας των τρένων έχει περιέλθει σε τραγική κατάσταση επικινδυνότητας.
Αν και ο σιδηρόδρομος είναι το ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο η διοίκηση του ΟΣΕ κάνει ότι μπορεί να το αλλάξει, προσπαθούν με την απαξίωση του σιδηροδρόμου να αποδείξουν το αντίθετο στην κοινή γνώμη και να ανατρέψουν τα επίσημα στατιστικά στοιχεία.

Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος.
Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
τ. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

5 σχόλια:

  1. εμεις που περναμε και δυο και τρεις φορες την ημερα απο εκει. αμαν οταν φτανω στη διαβαση μου τρεμουν τα ποδια εχει τυχη να περασω και με το που περασα ακουσα το τρενο. και οχι μονο εγω και σε πολλους αλλους θα εχει τυχη δεν υπαρχει ορατοτητα ειναι στροφη μετα εχει και χορτα που ουτε αυτα δεν ενδιαφερονται να τα κοψουν.εχουν γινει ατυχηματα εκει τους εχουμε πει χιλιαδες φορες για μπαρες αλλαααα η εστω να βαλουν ενα ατομο να ξερουμε ποτε σταματαμε, γιατι και οι μπαρες που ειναι σε πολλα σημεια πεφτουν και μενουν κατω. το συστημα ειναι τραγικο προσοχη και μπραβο στον κυριο Ηλιαδη που το ανεφερε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τις διαβάσεις των πεζών τι γίνεται ;
    Σταματάει κάποιο όχημα για να περάσουν οι πεζοί;
    Μπροστά στην αστυνομία που είναι στην κεντρική πλατεία δε σε σταματούν.
    Στον πεζόδρομο που δεν είναι πλέων και βγαίνουν τα φορτηγά μπροστά στην αστυνομία;
    Η αστυνομική κοιτάζουν ανάποδα.
    Ο.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήταν βράδυ, γύρω στις 23:00. Οδηγούσα το αυτοκίνητό μου από το Αμμοχώρι, με προορισμό τη Φλώρινα και είχα αρκετά δυνατά τη μουσική. Έβρεχε έντονα και η ορατότητα ήταν περιορισμένη. Λόγω του ότι η αμαξοστοιχία φτάνει στη Φλώρινα περίπου στις 22:00, θεώρησα ότι θα έιχε ήδη φτάσει κι έτσι ήμουν βέβαιος ότι δεν κινδυνεύω. Λίγο πριν φτάσω στις γραμμές, αναθεώρησα κι αποφάσισα να σταματήσω και να κοιτάξω, αλλά έιχα ήδη φτάσει πολύ κοντά, σχεδόν πάνω τους. Γυρίζω το κεφάλι μου και βλέπω μια σειρά από φώτα να πλησιάζουν. Σε κλάσματα του δευτερολέπτου, χαμηλώνω τη μουσική, ανοίγω το παράθυρο και ακούω την κόρνα του τρένου. Αναρωτιέμαι ακόμη, πως μπόρεσα ν' αντιδράσω τόσο άμεσα και να κάνω όπισθεν. Ευτυχώς που δεν υπήρχε άλλο αυτοκίνητο πίσω από το δικό μου. Ίσως αντέδρασα γιατί είμαι νέος... Ισως πάλι, γιατί με βοήθησε Κάποιος. Χρειάζεται μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ σε κάθε διάβαση αμαξοστοιχίας, έιτε πρόκειται για φυλασσόμενη, είτε για αφύλακτη. Ακόμη κι αν γνωρίζουμε τις ώρες που περνάει το τρένο απο 'κεί, ελέγχουμε πάρα πολύ καλά. Κι αν έχει καθυστέρηση, όπως έτυχε σε 'μένα; Τέλος, άλλο πολύ βασικό, περιμένουμε να περάσει το προπορευόμενο αυτοκίνητο τις γραμμές και αφού τις περάσει και μας αφήσει περιθώριο αρκετό μετά τις γραμμές, τότε περνάμε κι εμείς. Γιατί φανταστείτε, να πάθει κάποια βλάβη το μπροστά αυτοκίνητο και να μας αναγκάσει να "κολλήσουμε" επάνω στις γραμμές. Να θυμάστε, ότι πάντα στη μάχη μεταξύ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ και ΤΡΕΝΟΥ, νικάει Πάντοτε, το Τρένο.

    Ο Θεός μαζί μας, Φίλοι ΜΟΥ!
    Παύλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο για την ανάδειξη ενός τόσο σοβαρού θέματος.

    @8:35 π.μ.
    Ε, όχι και να σταματήσει κοτζάμ αυτοκίνητο για να διασχίσει τις διαβάσεις π.χ. κανένας ηλικιωμένος ή καμιά μητέρα με καροτσάκι!... Τι το πέρασες;
    Όσον αφορά την Αστυνομία, όποιος ψάξει τον ΚΟΚ, θα διαπιστώσει πως στις διατάξεις του δεν ορίζονται ρητά οι υποχρεώσεις των οδηγών έναντι των πεζών. Ο ΚΟΚ μάλλον νομιμοποιεί τις αυθαιρεσίες των οδηγών...

    Διογένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το τρένο εχει πάντα προτεραιότητα... ΠΑΝΤΑ... ΠΑΝΤΑ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΗ ΤΡΕΝΟΥ... ΠΑΑΑΑΝΤΑ... ακομα και σε διαβασεις που ειναι χρονια ανενεργες σταματαμε, γιατι απλα μπορει να περασει τρενο δοκιμαστικα ή για λογους συντήρησης.. ΠΑΑΑΝΤΑ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ, ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙ.. Δεν χρειάζεται ουτε φραχτες, ούτε λακους με κροκοδειλους, ουτε ναρκες... πρεπει απλα να ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ στις διαβασεις γιατι εχει ΣΤΟΠ!!! Καλο ηταν να υπήρχε και κράτος να έφτιαχνε τις υποδομες, αλλα μεχρι να απελαθουν και τα 10.000.000 κατοικων που το αποτελουν, απλα μην περνατε αερα τις διαβασεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.