Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Οι εποχές άλλαξαν!

Στην αυτοδιοίκηση σήμερα δεν υπάρχει δεξιά και αριστερά. Υπάρχουν αφενός καθημερινά προβλήματα που δεν έχουν χρώματα και αφετέρου η αναπτυξιακή προσπάθεια του τόπου που μας αφορά όλους, επομένως η αυτοδιοίκηση πρέπει να είναι πέρα και πάνω από κόμματα.
Υπάρχει το σήμερα που έχει αποδείξει ότι μπορεί να εγγυηθεί το αύριο, υπάρχει και το χθες που δεν μπορεί να προσφέρει κάτι το νέο, κάτι το διαφορετικό. Το σίγουρο είναι ότι το μέλλον στην τοπική αυτοδιοίκηση δεν έρχεται μονό του, δεν έρχεται περιμένοντας το κλεισμένος σε ένα γραφείο και λειτουργώντας ως ένας απλός διαχειριστής. Απαιτεί εξωστρέφεια, νέες ιδέες και κινητοποίηση πολλών δημιουργικών δυνάμεων.
Για τους παραπάνω λόγους επέλεξα να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος για τον Δήμο Αμυνταίου, με τον συνδυασμό του σημερινού Δημάρχου Μάκη Ιωσηφίδη ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ.
Από τη σημερινή μου θέση, ως Περιφερειακού Συμβούλου, όπως και από κάθε θέση ευθύνης που μου αναθέσατε προσπάθησα να τιμήσω την εμπιστοσύνη σας. Πάλεψα με όλες μου τις δυνάμεις για το καλό του τόπου μας. Γιατί αυτός είναι ο μοναδικός μου στόχος, να είμαι χρήσιμος στον τόπο μου και να μπορώ να προσφέρω στους συμπολίτες μου.
Με αυτή την παρακαταθήκη συμμετέχω με τους ΑΝΟΙΧΤΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου προσδοκώντας να μου δώσετε την δυνατότητα να βοηθήσω κι εγώ από την μεριά μου για έναν Δήμο δυνατό που θα κάνει το αύριο καλύτερο από το σήμερα και πολύ καλύτερο από το χθες.

Νίκος Γιώσκος
Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτ. Μακεδονίας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Αμυνταίου

6 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα λάβεις αυτό που αξίζεις..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στη δουλειά σου πότε θα πας ρε μεγάλε δάσκαλε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οι εποχές άλλαξαν , εσύ γιατί μένεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Γιώσκος είναι το νέο που θα φέρει νέο αέρα με τον Ιωσηφίδη; Για το προσωπικό του συμφέρον πέρασε απο την βάρκα της περιφέρειας που βουλιάζει στην βάρκα του Ιωσηφίδη. Το κοινό καλό το είχε και το έχει γραμμένο. Τον εαυτό του σκέφτεται και το μέλλον του όπως πάντα. Με τέτοια @@@ σαν εσένα το Αμύνταιο κατάντησε έτσι. Πόσο καιρό έχεις να δουλέψεις δάσκαλε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.