Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση υποψηφιότητας του Αθανάσιου Παπαφυλάκη

Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες,
Το Νοέμβριο του 2010, τιμώμενος από την εμπιστοσύνη σας, κλήθηκα να εκπροσωπήσω τα συμφέροντα και τις αγωνίες της Τοπικής Κοινότητας Φιλώτα από τη θέση του εκλεγμένου τοπικού συμβούλου της αντιπολίτευσης.
Με ικανότητα και διάθεση να συνεχίσω την προσπάθειά μου, θα εκτεθώ εκ νέου στην κρίση Σας, πιστεύοντας ότι πέρα από παρατάξεις και ιδεολογικές κατευθύνσεις, εμείς οι ίδιοι οι πολίτες πρέπει και μπορούμε να διαμορφώνουμε τις πολιτικές που αφορούν το μέλλον της περιοχής μας και να ορίζουμε τα πρόσωπα που θα αγωνιστούν για εμάς με πρωταρχικό σκοπό την προάσπιση των συμφερόντων μας.
Η εμπειρία που έχω αποκτήσει από τη συμμετοχή μου στα κοινά του τόπου μας, σε συνδυασμό με την παρουσία μου και τον αγώνα μου για την νομική υπεράσπιση του δικαίου και των συμφερόντων των συμπολιτών μου,
η πεποίθησή μου ότι οι ανάγκες και οι απαιτήσεις μας μπορούν να βρουν πρακτικό αντίκρισμα μόνο μέσα από ένα συνεκτικό σχέδιο με επιτεύξιμους στόχους και μετρήσιμα αποτελέσματα,
η πρωτοβουλία, η αποφασιστικότητα, η ανανέωση, η θέληση για δημιουργία και η ειλικρίνεια καθώς και η συνειδητή επιλογή να ζω με αξιοπρέπεια μέσα από το επάγγελμά μου,
με οδήγησαν στην απόφασή μου να ανταποκριθώ στην πρόσκληση να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος της Δημοτικής Ενότητας Φιλώτα με το συνδυασμό «Με συνέπεια και στο αύριο» του κ. Κωνσταντίνου Θεοδωρίδη.
Επειδή όλοι μας έχουμε ευθύνη να προχωρήσουμε σε συνειδητές επιλογές που θα προτάσσουν τα συμφέροντα του τόπου μας,
επειδή έχουμε υποχρέωση να αναδείξουμε τα τοπικά μας προϊόντα, να αξιοποιήσουμε τα οικονομικά και πολιτιστικά κερδοφόρα χαρακτηριστικά του τόπου μας, να προωθήσουμε τις ιδέες και τις δραστηριότητες των νέων ανθρώπων και να συμπαρασταθούμε στις ανάγκες των κοινωνικά αδυνάτων,
επειδή έχουμε καθήκον, έστω και μέσα στη δύσκολη αυτή κατάσταση που βιώνει η χώρα μας, να αγωνιστούμε για να βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας και τις συνθήκες ζωής μας, ξεκινώντας από την ικανοποίηση των αναγκών του τόπου μας,
Σας καλώ να ανανεώσετε την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου, που θα αποτελέσει για μένα τιμή και κινητήρια δύναμη να συνεχίσω να αγωνίζομαι για τα συμφέροντα του Δήμου μας, ο οποίος, περισσότερο από ποτέ, έχει ανάγκη την ενεργό και δυναμική συμμετοχή μας για να αντιστρέψουμε το κλίμα απάθειας, θεσμικής απαξίωσης και ιδιοτέλειας που επέβαλε η πρόσφατη διακυβέρνησή του.

Αθανάσιος Δημ. Παπαφυλάκης
Δικηγόρος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Αμυνταίου με το συνδυασμό «Με συνέπεια και στο αύριο» του κ. Κωνσταντίνου Θεοδωρίδη

1 σχόλιο:

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.