Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Παραιτήθηκε ο δημοτικός σύμβουλος Αμυνταίου Ισαάκ Νικολαΐδης

Την απόφαση του να παραιτηθεί από το αξίωμα του Δημοτικού Συμβούλου από τον Δήμο Αμυνταίου, κατέθεσε εγγράφως ο Ισαάκ Α. Νικολαϊδης, ο οποίος εκλέχτηκε με τον συνδυασμό του Κ. Θεοδωρίδη.
Η επιστολή παραίτησης, αναφέρει:

Αγαπητοί Δημότες του Δήμου Αμυνταίου,
κε Δήμαρχε,
κε πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου,
Αγαπητέ φίλε και συνεργάτη, επικεφαλή της παράταξης, Κώστα Θεοδωρίδη,
Αξιότιμοι συνάδελφοι Δημοτικοί – Τοπικοί Σύμβουλοι.
Από το 1995 μέχρι και σήμερα ασχολούμαι ενεργά με τα πολιτιστικά και πολιτικά δρώμενα του (ευρύτερου) τόπου καταγωγής μου.
Στη διάρκεια αυτών των χρόνων είχα την τιμή να εκλεγώ και να συμμετέχω σε διάφορους θεσμούς όπως:
- πρόεδρος του συλλόγου «ΜΕΑΣ ΑΝΤΙΓΟΝΟΣ»
- τοπικός σύμβουλος,
- Δημοτικός σύμβουλος,
- Αντιδήμαρχος,
- Αντιπρόεδρος Δημοτικού συμβουλίου, τόσο στον Καποδιστριακό Δήμο Φιλώτα, όσο και μέχρι
σήμερα στον Καλλικρατικό Δήμο Αμυνταίου.
Ως αιρετός, προσπάθησα να είμαι ωφέλιμος έχοντας το θάρρος της γνώμης μου.
Συγκρούστηκα πολλές φορές με συμφέροντα, θέσεις και πρόσωπα.
Ότι έπραξα, όμως, ήταν πάντοτε με γνώμονα το συμφέρον του τόπου και των κατοίκων που υπηρέτησα.
Σε πολύ μικρό διάστημα θα κληθούμε να εκλέξουμε νέα τοπική αυτοδιοίκηση, πρόσωπα τα οποία θα καθορίσουν την πορεία και το μέλλον του κάθε τόπου.
Αποφάσισα πλέον να ασχοληθώ με τα κοινά του τόπου διαμονής μου και έτσι, καταθέτω σήμερα την παραίτησή μου από την θέση του δημοτικού συμβούλου, πιστεύοντας πως ένας κύκλος προσφοράς μου στα αυτοδιοικητικά δρώμενα του τόπου από όπου κατάγομαι έχει ολοκληρωθεί. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα είμαι παρόν όπου και όποτε το χρειαστούν οι συλλογικές δράσεις της γενέτειράς μου.
Τέλος, σας ευχαριστώ για όλα αυτά τα χρόνια συνεργασίας και εμπιστοσύνης που δείξατε προς το πρόσωπό μου, ευχόμενος υγεία και ένα καλύτερο μέλλον για όλους.

Με εκτίμηση
Ισαάκ Α. Νικολαϊδης

3 σχόλια:

  1. ΣΙΓΑ ΤΟ ΘΕΜΑ. Ο ΟΜΠΑΜΑ ΤΟ ΕΜΑΘΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ! ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να είχαν όλοι το θάρρος να σταματήσουν όταν πρέπει. Όχι σαν τα ρεμάλια που αν δεν τους διώξεις δεν δίνουν τόπο σε καινούρια μυαλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.