Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Καυγάς Μητροπολιτών με ακροατήριο

Μάρτυρες μιας αν μη τι άλλο ασυνήθιστης δημόσιας αντιπαράθεσης μεταξύ Μητροπολιτών έγιναν όσοι βρέθηκαν το προηγούμενο Σάββατο στο Ωδείο της Φλώρινας, όπου πραγματοποιήθηκε ημερίδα αφιερωμένη στον μακαριστό Μητροπολίτη Φλωρίνης Αυγουστίνο Καντιώτη.
Πρωταγωνιστές ήταν οι Μητροπολίτες, Εδέσσης κ. Ιωήλ ο οποίος βρισκόταν εκεί ως εκπρόσωπος του Οικουμενικού Πατριάρχη και ο Γόρτυνος κ. Ιερεμίας ο οποίος είχε πάει στην Φλώρινα για να τιμήσει τον μακαριστό Ιεράρχη. Το επεισόδιο συνέβη όταν ο Μητροπολίτης Εδέσσης βρισκόταν στο βήμα διαβάζοντας το μήνυμα του Οικουμενικού Πατριάρχη.
Κάποιοι είδαν τον Μητροπολίτη Γόρτυνος να δυσανασχετεί αλλά δεν έδωσαν σημασία… μέχρι που ήρθε η σειρά του να διαβάσει την δική του εισήγηση.
Αφού εκθείασε το πρόσωπο του τιμωμένου μακαριστού Ιεράρχη, γύρισε προς τον Μητροπολίτη Εδέσσης και του λέει. «…Είπε ο Θεός στον προφήτη• να ανεβάσεις τον άνθρωπο ψηλά και όχι να κατεβάσεις την πίστη χαμηλά, γιατί αν κατεβάσεις την πίστη χαμηλά, -άγιε εκπρόσωπε του οικουμενικού θρόνου-, και την κάνεις οικουμενιστική, άμα κηρύξουμε οικουμενισμό και παπισμό, άγιε εκπρόσωπε του οικουμενικού θρόνου, τότε, πάει, χάσαμε την πίστη».
Όπως ήταν φυσικό όλοι έμειναν άφωνοι. Κάποιοι βέβαια έσπευσαν να χειροκροτήσουν τον Μητροπολίτη Γόρτυνος που κάλεσε τον Μητροπολίτη Εδέσσης «να τα πει του Πατριάρχη».
«Να πάτε να τα πείτε εσείς του Πατριάρχη» του απάντησε ο Μητροπολίτης Εδέσσης ο οποίος δεν πίστευε πως μια απλή εκπροσώπηση τον έφερε σε αυτή τη θέση.
Αντίστοιχο επεισόδιο συνέβη κι όταν έλαβε τον λόγο ο Μητροπολίτης Προικοννήσου κ. Ιωσήφ ο οποίος έκανε αναφορά σε μια αίτηση συγνώμης του μακαριστού Καντιώτη προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Δημήτριο για το θέμα του μνημοσύνου του Πατριάρχη Αθηναγόρα.
Τότε ένας από τους κληρικούς που ήταν στο ακροατήριο σηκώθηκε και είπε στον Μητροπολίτη: «Όσοι είστε από τη Φλώρινα να ξέρετε ότι ο π. Αυγουστίνος δεν ζήτησε ποτέ συγνώμη για τον Αθηναγόρα. Αυτό είναι ψέμα. Εμείς κοντά του μεγαλώσαμε και τον ξέρουμε. Αυτά τα ψέματα να τα πει σε άλλους που δεν ξέρουν τον Γέροντα».
Παρά τα εμπόδια και τις αψιμαχίες τελικά η εσπερίδα ολοκληρώθηκε, όμως το γυαλί είχε ήδη «ραγίσει». Τελικά ο Μητροπολίτης Γόρτυνος αποχώρησε από την Φλώρινα και δεν συμμετείχε στο Συλλείτουργο που τελέσθηκε την επομένη στην μνήμη του μακαριστού Αυγουστίνου.

Πηγή: dogma.gr

69 σχόλια:

  1. ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΤΡΙΧΡΟΝΑ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ.
    ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΗΡΙΑ ΠΡΟΤΟΜΗΣ, ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ.
    ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ.
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟΣ ΨΙΛΟΣΑΜΑΤΟΥΛΗΣ.
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ,ΕΘΙΜΟ ΚΑΙ ΓΟΥΡΙ.
    ΚΑΛΩΣΗΛΘΑΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΟΥΣ ΩΡΑ.

    ΛΑΙΚΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ΠΡΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπωσδήποτε αξίζουν συγχαρητήρια στο μητροπολίτη και τη μητρόπολη γενικότερα που τίμησαν το μακαριστό ιεράρχη που υπήρξε ευεργέτης της Φλώρινας. Ούτε υπήρξε καυγάς όπως ανακριβώς και με καταφανή δόση υπερβολής παρουσίασαν κάποιοι μια διαφωνία μεταξύ μητροπολιτών. Από κει και πέρα όμως θα περίμενε κανείς να υπάρξει επίσημη αντίδραση στα όσα ανακριβή είπε ο μητροπολίτης Προικονήσου, ίσως από εσφαλμένη πληροφόρηση ή εντύπωση, αναφορικά με το μακαριστό. Καλό θα είναι να εκδοθεί σχετική ανακοίνωση απ τη μητρόπολη που να αποκαθιστά την αλήθεια εφ όσον δημιουργήθηκε αντικειμενική ζήτημα. Κάτι τέτοιο θα έπρεπε ήδη να έχει γίνει. Ποτέ όμως δεν είναι αργά. Επίσης καλό θα είναι να απευθυνθεί διαμαρτυρία και προς το Οικουμενικό πατριαρχείο για τον ισχυρισμό του εκπροσώπου του. Θα είναι κάτι τέτοιο η καλύτερη τιμή προς το πρόσωπο του μακαριστού Αυγουστίνου, ανώτερη από οποιαδήποτε ανέγερση προτομής!

      Διαγραφή
    2. Πολύ σωστό το σχόλιό σου.
      Απ τη μια τιμούμε τον πατέρα Αυγγουστίνο (και καλά κάνουμε) κι απ την άλλη κρατάμε κλειστό το στοματάκι μας όταν κάποιοι πατριαρχικοί δεσποτάδες λένε ανεδαφικά πράγματα για το πρόσωπό του!
      ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ!

      Διαγραφή
  2. Η επίμαχη ενέργεια του μητροπολίτη Προικονήσου εκτός από εξόχως ύποπτη είναι και ατυχής αφού συνετέλεσε στη δημιουργία έντασης, που βέβαια υπερτιμήθηκε απ όσους θέλουν να πλήξουν την Εκκλησία, σε μια εκδήλωση που εξ ορισμού ενώνει, όπως αυτή του περασμένου Σαββάτου. Ακόμη και να αληθεύουν (που ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αμφιβάλλουμε) τα όσα ισχυρίζεται ο επίσκοπος δεν έπρεπε να τα πει αφού και άσχετα με το θέμα τυγχάνουν αλλά και ήταν εκ των προτέρων βέβαιο ότι θα προκαλούσαν αντιδράσεις σε ικανή μερίδα των ακροατών όπως και πράγματι συνέβη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συνέλθετε.
    1) Εάν δακτυλογραφηθούν τα πρακτικά και οι ομιλίες, οι οποίες ξέφευγαν από τα γραπτά κείμενα των συντακτών τους, θα ξεκαθαρίσει το τοπίο για το ποιος καταχράστηκε τη φιλοξενία της Ιεράς Μητρόπολης Φλωρίνης και το βήμα της Εσπερίδας.
    2) Το Πατριαρχείο και οι όλοι του οι Αρχιερείς ουδέποτε ξεφεύγουν του πρωτοκόλλου. Είναι κανόνας και τυπικό 18 αιώνων, το οποίο τηρούν απαρέγκλιτα.
    3) Αντίθετα ορισμένοι δικοί μας μητροπολίτες -και εκ της ασφαλούς θέσης τους- όπως και ορισμένες φωνακλούδες ομιλούν πάντα άτακτα, εκτός κειμένου, παρορμητικά προκαλώντας σαματά.
    4) Μπράβο στον κ. Θεόκλητο που και το ίδιο βράδυ αλλά και την επόμενη ημέρα, τίμησε το Πατριαρχείο και τους εκπροσώπους του δεόντως και συνετά.
    5) Ακόμα και οι πιο σκληροί επικριτές του Πατριαρχείου, -εκ μακρόθεν και εκ του ασφαλούς- κάμπτονται όταν επισκέπτονται το Φανάρι. Κανείς δεν ξέρει, εκτός των παρόντων κατά τη συνάντηση εκείνη, το τι ειπώθηκε στο Πατριαρχείο από τον Μητροπολίτη Αυγουστίνο και τον τότε Πατριάρχη Δημήτριο. Το αποτέλεσμα είναι ότι μετά εκείνη την επίσκεψη, οι σχέσεις υπήρξαν κάτι παραπάνω από αδελφικές. Ανατρέξτε στις εκατέρωθεν δηλώσεις.
    6) Καλά έκανε και αποχώρησε ο Μητροπολίτης Γόρτυνος, το ίδιο βράδυ, διότι αντιλήφθηκε το "φάουλ" που έκανε, ιδίως αφού ήταν προσκεκλημένος σε άλλη μητρόπολη και με συγκεκριμένο θέμα ομιλίας. Κάποια άλλη φορά, ίσως βρει το δίκιο του.
    7) Από το βίντεο, δυστυχώς, έλειπε η ΦΛΩΡΙΝΑ και οι Φλωρινιώτες. 33 χρόνια στη Φλώρινα και μιλούσαν για αυτήν ξένοι μητροπολίτες. Καλά και άγια, αλλά ελλιπή. Η αναφορά στην Κατασκήνωση της Πρώτης, ελλιπέστατη, αν και αυτό ήταν το μεγαλύτερο έργο του, χωρίς καμιά αναφορά στον Στέργιο Σάκκο και την Ιουλία Χατζηδάκη, χωρίς ίχνος φωτογραφιών (είτε του Αλέκου Φωκά και είτε αυτών των χιλιάδων που υπάρχουν στα φωτογραφικά άλμπουμ εκατοντάδων -τότε- παιδιών της Φλώρινας). Δεν αναφέρθηκαν τα ζητήματα: Βόρεια Ήπειρο, Εκτρώσεις, Καρναβάλια, Καλλιστεία, Πανεπιστήμιο Δυτ. Μακεδονίας, ΔΕΗ Πτολεμαΐδας, Κατάστημα Αφοροληγήτων Ειδών, Κατηχητικά, Ιεραποστολή, Εράνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μπράβο στον κ. Θεόκλητο που και το ίδιο βράδυ αλλά και την επόμενη ημέρα, τίμησε το Πατριαρχείο και τους εκπροσώπους του δεόντως και συνετά".
      Το γέροντά του πώς τον τίμησε;
      Επιλέγοντας τη σιωπή όταν ο Προικοννήσου είπε τα όσα είπε;
      Ευτυχώς που ο π.Ελευθέριος Παλαμάς διέσωσε την αξιοπρέπεια και την τιμή του κλήρου της μητροπόλεως Φλωρίνης.

      Διαγραφή
    2. "Ακόμα και οι πιο σκληροί επικριτές του Πατριαρχείου, -εκ μακρόθεν και εκ του ασφαλούς- κάμπτονται όταν επισκέπτονται το Φανάρι. Κανείς δεν ξέρει, εκτός των παρόντων κατά τη συνάντηση εκείνη, το τι ειπώθηκε στο Πατριαρχείο από τον Μητροπολίτη Αυγουστίνο και τον τότε Πατριάρχη Δημήτριο. Το αποτέλεσμα είναι ότι μετά εκείνη την επίσκεψη, οι σχέσεις υπήρξαν κάτι παραπάνω από αδελφικές. Ανατρέξτε στις εκατέρωθεν δηλώσεις".
      Τι λέτε κύριε; Έχετε μήπως υπ όψιν τα κείμενα του μακαριστού για την ολέθρια οικουμενιστική πολιτική του μονίμως παραπαίοντος σε ζητήματα πίστεως Φαναρίου; Έχετε μήπως υπ όψιν τα γεγονότα της Αυστραλίας με το εκεί κλιμάκιο της ιεραποστολικής αδελφότητας ΣΤΑΥΡΟΣ; Έχετε μήπως υπ όψιν τη μήνυση, επί αιρέσει, του μακαριστού εναντίον του αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Στυλιανού;ν Τι έχετε να πείτε για τον ψευτο-αφορισμό του Νικολάου Σωτηρόπουλου απ τη Μείζονα και Υπερτελή και την αντίδραση του μακαριστού που διηύρυνε ακόμη περισσότερο το χάσμα; Κι εσείς μας μιλάτε για "κάτι παραπάνω από αδελφικές σχέσεις";

      Διαγραφή
    3. Καλό θα είναι ο γράψας περί δήθεν "αδελφικών σχέσεων" Πατριαρχείου και μητροπόλεως Φλωρίνης να αναγνώσει τη με ημερομηνία 18/2/1988 επιστολή του μακαριστού Φλωρίνης Αυγουστίνου προς το μητροπολίτη Κολωνίας(του οικουμενικού θρόνου) Γαβριήλ με την οποία ο αοίδιμος ψέγει τη συμπροσευχή του τότε οικουμενικού πατριάρχη Δημητρίου με τον τότε πάπα της Ρώμης και μιλάει για κρίση συνειδήσεως που συντελείται στην καρδία ενίων αρχιερέων "εάν και κατά πόσον δύναται πλέον να μνημονεύεται το όνομα του οικουμενικού πατριάρχου, ως μη ορθοτομούντος τον λόγον της αληθείας" όπως διαλαμβάνει η σχετική επιστολή.
      Υ.Γ. Ο μακαριστός σχολίαζε αρνητικά και διαμαρτυρόταν για τα πατριαρχικά ατοπήματα. Κάποιοι άλλοι όμως ενώ βλέπουν επί Βαρθολομαίου να γίνονται τρισχειρότερα απ όσα γίνονταν επί Δημητρίου, όχι μόνο σιωπούν σχετικώς αλλά και τιμούν παντοιοτρόπως τον πατριάρχη πικραίνοντας τον πιστό λαό..

      Διαγραφή
    4. Κανένα "φάουλ" δεν έκανε ο μητροπολίτης Γόρτυνος που δεν ξέρει καθώς φαίνεται από ψευτοευγένειες αλλά μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας που μιλούσε και ο γέροντάς του Αυγουστίνος. Δε δημιούργησε το πρόβλημα ο Γόρτυνος αλλά ο Προικοννήσου με τα όσα είπε. Ίσα-ίσα που ο Γόρτυνος καταχειροκροτήθηκε ενώ σημειώθηκε έντονη αντίδραση στα όσα είπε ο Προικονήσου. Μακάρι να είχαμε κι άλλους δεσποτάδες σαν το Γόρτυνος.

      Διαγραφή
    5. Είστε τόσο κολλημένοι που δεν παίζεστε!!!
      1000 χρόνια κοντεύουν να περάσουν από το Σχίσμα, 1000 χρόνια φόβοι, 1000 χρόνια προβοκάτσιες εναντίον του Πατριαρχείου.
      Να άλλαζε και ένα "ι" (ιώτα) στην ορθόδοξη λατρεία, την πατερολογία, την δογματική;
      Σας αρέσουν οι μόνιμες "φωνές" και οι συνεχείς "καυγάδες". Οι "περιχαρακώσεις" πίσω από γραμμές και οι μόνιμοι "εχθροί".
      Αλλάξτε!!! Φτάνει πια!!! Κουράσατε!!!

      Διαγραφή
    6. Τι θέλει να πει ο "ποιητής" 3:49;
      Αν κουράζεσαι τόσο εύκολα φίλε, είναι απλό.
      Άλλαξε ανάρτηση, αφού κουράζεσαι όταν υπενθυμίζονται δυσάρεστες αλήθειες!

      Διαγραφή
    7. Ποια είναι αυτή η πατερολογία sic;

      Διαγραφή
    8. Για ποιες προβοκάτσιες και πράσινα άλογα μας μιλάς ανώνυμε των 3:49 π.μ.; Για την προδοσία που συντελείται με τις συμπροσευχές και τα συλλείτουργα, τον οικουμενισμό και το συγκρητισμό, εσύ δεν πήρες χαμπάρι; Παρωνυχίδα είναι αυτά; Από πού κι ως πού επειδή υπερασπιζόμαστε την πίστη μας, μας αρέσουν οι καυγάδες; Σε κανένα δεν αρέσουν οι καυγάδες! Απλά αγωνιζόμαστε με σθένος για την πίστη μας που προδίδει το Φανάρι κι όχι για αμπελοχώραφα!

      Διαγραφή
    9. Πολύ εύκολα κουράζεσαι 3:49 όταν πρόκειται για θέματα πίστεως! Για άλλα πράγματα, κοσμικά π.χ., κουράζεσαι τόσο εύκολα;

      Διαγραφή
    10. Προς 4:32 29/8: ελπίζουμε τώρα να συνήλθες εσύ μετά τις απαντήσεις που πήρες!

      Διαγραφή
    11. Όντως συνήλθα!!!!
      Ήταν, ομολογώ, μεγάλο σοκ αυτά που γράφατε!!!
      Όλοι στο ίδιο μοτίβο είστε!!!
      Σήμερα που εκκλησιαστήκατε βρήκατε κάτι αλλαγμένο στη Θεία Λειτουργία από τους Δυτικούς;
      Στους ιερείς μας;
      Στους αρχιερείς μας;
      Στο Σύμβολο της Πίστης μας;
      Στα ψαλτικά μας; Στα μυστήριά μας;

      Ή μήπως σας "φοβούνται" οι Οικουμενιστές και δεν τα έχουν εμφανίσει ακόμα ενώ ο "προδότης" (ή, εξωμότης καλύτερα, ε;) Βαρθολομαίος τα έχει υπογράψει και περιμένει τον κατάλληλο καιρό για να τα εφαρμόσει, όταν θα κοιμόμαστε; Αλλά εσείς είστε ξύπνιοι, ξέχασα και αγρυπνείτε, ενώ όλοι εμείς "βόδια" που τρώμε κουτόχορτο (ή φραγκόχορτο) και δεν καταλαβαίνουμε τίποτε.
      ΟΚ!!!

      Άντε γεια ρε μεγάλοι!!!
      Και μόνο από την σημερινή ημέρα, Κυριακή, την σημερινή Θεία Λειτουργία θα πρέπει να σιωπήσετε!!!
      Α και, να ζητήσετε συγγνώμη για όλα αυτά που γράφετε αυτές τις ημέρες (και τα χρόνια).
      Μία (1) Θεία Λειτουργία και σας έβγαλε ψεύτες, συκοφάντες και αναξιόπιστους!!!

      Επαναλαμβάνω, είδατε πολλές αλλαγές, σήμερα;;;

      Διαγραφή
    12. Φοβερή "απάντηση" απ τον 4:31 δε νομίζετε;
      Τις υπεύθυνες καταγγελίες, τις απόλυτα τεκμηριωμένες, με αναφορά σε πρωτογενή κείμενα, με διευθύνσεις και ονόματα, τις κάναμε γαργάρα και προστρέξαμε για επικουρία στην κυριακάτικη Θεία Λειτουργία! Επειδή δε μεταβλήθηκε η δομή της Θείας Λειτουργίας δεν υπάρχει πρόβλημα! Όλα καλά! Αδικήσαμε εμείς οι "φανατικοί", "φονταμενταλιστές", "ταλιμπάν", "επαρχιώτες", "φωνακλάδες", "κολλημμένοι" κ.τ.ο. τον πατριάρχη και τους διαφόρους βραχίονές του που "ορθοτομούν" το λόγο της αληθείας! Οι συμπροσευχές και τα συλλείτουργα με αιρετικούς, που καταδικάζονται από πλειάδα θεοπνεύστων ιερών κανόνων, τοπικών και οικουμενικών συνόδων, οι επαίσχυντες δηλώσεις Βαρθολομαίου, Ζηζιούλα, Χαρκιανάκι, Ελπιδοφόρου Προύσσης κ.ά. "φωστήρων" του οικουμενισμού,(τις οποίες παραλείπουμε γιατί θα ανοίξουμε καινούριο κεφάλαιο και οι οποίες είναι προσιτές στον καθένα μέσω ίντερνετ), τα αίσχη του Μπάλαμαντ, της Γροιλανδίας, του Πόρτο Αλέγκρε, του Μιλάνου, της Ασσίζης, της θρονικής εορτής το Νοέμβριο του 2006 στην Κων/πολη, και πολλά άλλα δε συγκινούν κάποιους και δεν τους εξεγείρουν καθώς φαίνεται! Ούτε και οι ιεροί αγώνες των μακαριστών Φλωρίνης, Ελευθερουπόλεως,Τρίκκης, Κερκύρας,Μηθύμνης, Παραμυθίας, των νυν Πειραιώς και Κυθήρων, των επίσης μακαριστών αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς, Χαραλάμπους Βασιλόπουλου, Επιφανίου Θεοδωρόπουλου, πατρός Παισίου αγιορείτου( ΠΟΥ ΔΙΕΚΟΨΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ) και πολλών άλλων! Κι όλα αυτά στην κατ εξοχήν αντιοικουμενιστική Φλώρινα που ποδηγετήθηκε πνευματικά απ τον κορυφαίο αντιοικουμενιστή μακαριστό Αυγουστίνο Καντιώτη. Καλά κάνεις και χαιρετάς ανώνυμε και καλύτερα να μη γράφεις από δω και στο εξής γιατί εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα!
      Υ.Γ.Και μια συμβουλή: Πέρνα κι απ το βιβλιοπωλείο της οδού βασιλέως Γεωργίου, αν είσαι Φλωρινιώτης, πράγμα αμφίβολο, και ψάξε στα πλούσια ράφια του και θα βρεις πολλά για τους αντιοικουμενιστικούς αγώνες του μακαριστού, όπως για παράδειγμα παλιά τεύχη, επαναλαμβάνω ΠΑΛΙΑ ΤΕΥΧΗ (γιατί στα σημερινά τεύχη δεν αγγίζουμε τέτοια θέματα γιατί κάνουν τζιζζζζ τον πατριάρχη και το πατριαρχείο!)της πάλαι ποτέ Σάλπιγγας Ορθοδοξίας(κάποιος δημοσιογράφος τη νυν Σάλπιγγα Ορθοδοξίας την ονόμασε Λήθαργο Ορθοδοξίας)!. Επίσης διάβασε και το ογκωδέστατο βιβλίο ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΣ του μακαριστού λογίου κληρικού π.Σπυρίδωνος Μπιλάλη για να δεις αν προδίδεται ή όχι η πίστη μας από κάποια υψηλά ιστάμενα πρόσωπα.

      Διαγραφή
    13. ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ 12:44!

      Διαγραφή
    14. Πολύ σωστή η παρατήρηση για το περιοδικό "Σάλπιγξ Ορθοδοξίας" που στο παρελθόν ανταποκρινόταν στον τίτλο του ελέγχοντας τα πατριαρχικά ατοπήματα. Εδώ και κάποια χρόνια οι υπεύθυνοί του έχουν εγκαινιάσει άλλη γραμμή. Το καλύτερο θα ήταν να αλλάξουν και το όνομά του ούτως ώστε να ανταποκρίνεται στη νέα γραμμή.

      Διαγραφή
  4. Για άλλη μία φορά κατώτερη των περιστάσεων η μητρόπολή μας...ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΚΟΝΗΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙ ΣΥΖΗΤΑΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;;Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΖΩΝΤΟΣ ΤΟΥ Π.ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΒΑΛΕ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ-ΕΣ ΚΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΡΕΣΤΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ π.ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΤΑΛΑΝΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ;ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην περιμένετε λεβέντικη στάση απ το μητροπολίτη Θεόκλητο.
      Ήξερε ο Χριστόδουλος ποιον έκανε δεσπότη στη Φλώρινα.
      Πότε ο Φλωρίνης Θεόκλητος ύψωσε τη φωνή του ενάντια στα πατριαρχικά αίσχη;
      Αντί γι αυτό δεν άφησε επίσκεψη για επίσκεψη στη Δυτική Μακεδονία του Βαρθολομαίου που να μη συμμετείχε ενώ ο πρωτοσύγγελός του ήταν τελετάρχης στην περυσινή επίσκεψη Βαρθολομαίου στη Σιάτιστα, την Κοζάνη και την Καστοριά.
      Καμία σχέση από πλευράς αγωνιστικότητας με τον ήρωα προκάτοχό του.
      Σκέτη απογοήτευση.

      Διαγραφή
    2. Πες τα Αναστασιάδη, πες τα! Απομακρύνθηκαν απ τη γραμμή του γέροντα και να τα αποτελέσματα!

      Διαγραφή
    3. Η υγιής αντίδραση των πιστών στα όσα ανέφερε ο Προικοννήσου μας γεμίζει ανείπωτη χαρά. Το ίδιο και η ομιλία του Γόρτυνος. Αντίθετα μας γεμίζει με ανείπωτη θλίψη η στάση του σημερινού μητροπολίτη που δε διαμαρτυρήθηκε.

      Διαγραφή
    4. ΕΝΑΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣ, Ο ΓΟΡΤΥΝΟΣ, ΕΝΑΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΠΑΠΑΣ, Ο ΠΑΤΗΡ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΠΑΛΑΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΙΚΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΚΟΝΗΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ. Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑ ΘΡΗΝΩΝ.

      Διαγραφή
  6. Να αφήσει ο δεσπότης Θεόκλητος τις τιμές προς το πατριαρχείο κα να μιμηθεί τον προκάτοχό του που ήλεγξε τους Αθηναγόρα, Δημήτριο και Βαρθολομαίο και διέκοψε το μνημόσυνο του πρώτου. Κάτι τέτοιο φρέναρε την πορεία προς την ένωση με τους αιρετικούς παπικούς. Διακοπή μνημοσύνου χρειάζεται και σήμερα που τα πράγματα είναι πολύ πιο χάλια απ ότι στην εποχή του Αθηναγόρα κι όχι τιμές και πανηγύρια με τους ενόχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες αγαπητέ; Να θίξουμε το Πατριαρχείο και προσωπικά το Βαρθολομαίο; Εδώ ολόκληρος πρωτοσύγγελος ήταν τελετάρχης πέρυσι στις φιέστες της Κοζάνης.

      Διαγραφή
    2. Τι λες ρε μεγάλε των 8.51 μμ!!!
      Ώστε αυτό φρέναρε την ένωση των εκκλησιών!!!!!
      Και έλεγα τι την φρέναρε; τι την φρέναρε;
      Τώρα μάλιστα!!! Θα ησυχάσω!!!! Θα ηρεμήσω!!!

      Και το άλλο;
      Να πάψουμε να τιμούμε το Πατριαρχείο!!! Και ποιον να τιμούμε;
      Άντε να τιμούμε τον Άγνωστο Ιερέα (όπως τον Άγνωστο Στρατιώτη)!!!
      Φυσικά και θα τιμούμε το Πατριαρχείο και τον εκάστοτε Πατριάρχη, είτε το θέλετε είτε δεν το θέλετε, διότι είναι Η Αρχή. Αλλάξτε τους Κανόνες και κάντε δική σας εκκλησία. Έτσι κι αλλιώς σε δική σας εκκλησία βρίσκεστε και μόνο με δικούς σας βρίσκεστε. Μη νοιώθουμε ότι σας καταπιέζουμε. Δεν μας κάνετε χάρη με το Μνημόσυνο του Πατριάρχου!!! Προσευχές του στέλνετε, τον ενισχύετε, τον ενδυναμώνετε στον αγώνα του.
      Όταν όμως δεν επιθυμείτε κανέναν έλεγχο και καμιά αρχή, ε τότε κάντε ό,τι θέλετε!!!
      Και το άλλο; Εάν σας ρωτήσουμε πόσους "οικουμενιστές" πατριάρχες γνωρίζετε, θα μας πείτε το γνωστό ποίημα: Αθηναγόρας, Δημήτριος Βαρθολομαίος. Πιο πίσω δεν μπορεί να πάει ο νους σας!!!
      1000 χρόνια από το Σχίσμα, τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου!!!
      Ο καθένας κρίνεται από τις προθέσεις των πράξεών του και από τα αποτελέσματά τους.

      Διαγραφή
    3. Ο ανώνυμος των 5:53 μ.μ. νομίζει ότι ειρωνευόμενος αποκτά αξία!

      Διαγραφή
    4. Εξαιρετικά αφιερωμένο στον ανώνυμο των 5:53 μ.μ.: "Προσέφερε δὲ ἡ ἐνέργειά μας αὐτὴ, τουτέστιν η διακοπή του μνημοσύνου, ὑψίστη ὑπηρεσία στὸ Πατριαρχεῖο, διότι ὑπῆρξε ἕνα φρένο στὸν πατριάρχη, ποὺ ἔσπευδε πυραυλοκινήτως πρὸς ἄκαιρον ἕνωσιν μὲ τοὺς παπικούς (Αυγουστίνος Καντιώτης,Ἀπαντήσεις ἐπὶ ἐκκλησιαστικῶν θεμάτων, Ἀθῆναι 1973, σσ. 49-50).

      Διαγραφή
    5. Όντως, παραδέχομαι, ότι ειρωνεύομαι όλους σας. Αυτός άλλωστε είναι ο στόχος μου. Να καταδείξω τη γύμνια των επιχειρημάτων σας, την εμπάθεια προς κάθε τι αξιακό, την ανυπακοή σας προς τους εκκλησιαστικούς θεσμούς και την πονηρή "αφέλεια" των γραφόμενών σας. Το βρήκες μεγάλε!!!
      Αλλά όλοι εσείς δεν συκοφαντείτε και δεν σκυλεύετε εκ του "ασφαλούς" το Πατριαρχείο, ανερυθρίαστοι, κομπαζόμενοι, super-ορθόδοξοι, προβάλλοντας τον εαυτό σας ως ανώτερο όλων των άλλων;
      Καταλάβετέ το: Το Πατριαρχείο 18 αιώνες βαστά στο ακέραιο την Ορθή Πίστη και το Ορθό Δόγμα, όσα εσείς αγνοείτε τελείως._
      Συνεχίστε απτόητοι και αμετανόητοι!!!
      Μετά 18 αιώνες πάλι τα ίδια θα λέω και τα ίδια θα λέτε, με το Πατριαρχείο να στέκει, δυστυχώς για όλους εσάς και Δόξα τω Θεώ για εμένα, στη θέση του!!!

      ΥΓ. (για τον σούπερ ανόητο/η της πλειοψηφίας!!!)
      Πλειοψηφία δεν σταύρωσε τον Χριστό;
      Πλειοψηφία δεν σκότωνε τους μάρτυρες;
      Πλειοψηφία δεν δηλητηρίασε τον Σωκράτη;
      Πλειοψηφία δεν εξοστράκισε τον Αριστείδη;
      πλειοψηφία δεν φυλάκισε τον Κολοκοτρώνη;
      Πλειοψηφία δεν πέρασε τον πολιτικό γάμο;
      Πλειοψηφία δεν ψήφισε τους οίκους ανοχής;
      Πλειοψηφία δεν εφάρμοσε τις μειώσεις μισθών;
      Πλειοψηφία δεν εφαρμόζει το μνημόνιο;;;;;;

      Να χαίρεσαι την εμπιστοσύνη σου σε τέτοιες Πλειοψηφίες!!!!!

      Διαγραφή
    6. "Καταλάβετέ το: Το Πατριαρχείο 18 αιώνες βαστά στο ακέραιο την Ορθή Πίστη και το Ορθό Δόγμα, όσα εσείς αγνοείτε τελείως".
      Η μισή αλήθεια είναι χειρότερη απ το ψέμμα, είρωνα, που σε τσούζει η τεκμηριωμένη κριτική που ασκείται. Το Πατριαρχείο βαστούσε μέχρι και τις αρχές του 20ού αιώνα στο ακέραιο την Ορθή Πίστη και το Ορθό Δόγμα. Αφ ης, όμως, στιγμής ενεπλάκη στα δίχτυα του οικουμενισμού και του συγκρητισμού, κατ απομίμηση της δραστηριότητας διεθνών πολιτικών οργανισμών, καταπρόδωσε και καταπροδίδει την Ορθόδοξη Πίστη όπως είναι κάτι τέτοιο φανερό και σε τυφλό! Για να ανοίξουν τα στραβά σου μελέτα τα βιβλία του μακαριστού Αυγουστίνου Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ και ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΑ καθώς και τις επιστολές προς Αθηναγόρα του μακαριστού π.Επφανίου Θεοδωρόπουλου. Επίσης το μνημειώδες σύγγραμμα του αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς με τίλο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, του οποίου αγίου εσύ κι εγώ δεν είμαστε άξιοι να λύσουμε τον ιμάντα των υποποδίων των ποδών του, και θα φρίξεις για την προδοσία που συντελείται με πρωταγωνιστές τους Φαναριώτες! Και μετά πιάσε το πληκτρολόγιο προκειμένου να ειρωνευθείς αραδιάζοντας εξυπνάδες! Δε φθάνει που σε πνίγει το άδικο, βγαίνεις κι από πάνω και ζητάς και τα ρέστα, ανοηταίνοντας με τα περί πλειοψηφίας. Επίσης στο διαδίκτυο είναι καταχωρημένες οι φρικαλέες δηλώσεις των Αθηναγόρα, Βαρθολομαίου, Ζηζιούλα, Χαρκιανάκι και Ελπιδοφόρου Λαμπρυνιάδη καθώς και βιντεάκια απ τις συμπροσευχές του προδότη Βαρθολομαίου με τον πάπα, ακόμη και με μουσουλμάνους, βουδιστές, και ειδωλολάτρες!...(Είναι που κρατάνε στο Φανάρι το ορθόδοξο δόγμα)

      Διαγραφή
    7. Ο αείμνηστος Ψαρουδάκης για το πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης: 1)"Αλλού θα έπρεπε να στραφεί το Φανάρι και να καθαρίσει πρώτα την κόπρο του Αυγείου που με τη δυσοσμία των αιρετικών δοξασιών(Χαρκιανάκη-Ζηζιούλα) και τον οικουμενισμό στους κόλπους του, μολύνει και κατασκανδαλίζει τον ιερό χώρο της Ορθοδοξίας". 2)"Για τη σημερινή κατάσταση της Εκκλησίας το πιο μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει το Οικουμενικό Πατριαρχείο με την τυχοδιωκτική του πολιτική,τις ερωτοτροπίες του με την παναίρεση του οικουμενισμού, και το χειρότερο με τις μασσωνικές του διασυνδέσεις".

      Διαγραφή
    8. "Ευλογημένα τα στόματα τα διαμαρτυρόμενα κατά των αντορθοδόξων ενεργειών του Πατριάρχου και ευλογημέναι αι γραφίδες αι στηλιτεύουσαι τας εν τη Πίστει ακροβασίας αυτού. Αγών συνεχής και ακατάπαυστος κατά των ενεργειών του Πατριάρχου. ΝΑΙ"
      π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ, σελ. 92

      Διαγραφή
    9. Το παρόν σχόλιο απευθύνεται σε μη είρωνες και μη κουρασμένους: άκρως διαφωτιστική για τη διακοπή του μνημοσύνου του μακαριστού Αθηναγόρα είναι και η παρακάτω ανάρτηση που παραθέτει τις σχετικές απόψεις του μακαριστού Αυγουστίνου
      http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=36164.
      Αποσαφηνίζουν πολλά.
      Υ.Γ. Εννοείται ότι την αντιοικουμενιστική ιστορία του μακαριστού θα περίμενε κανείς να προβάλλει ευκαίρως-ακαίρως και να εμπνέεται απ αυτήν ο νυν μητροπολίτης Φλωρίνης και η ιερά μητρόπολη γενικότερα...Αλλά απ το εννοείται μέχρι το τι γίνεται υπάρχει μεγάλη απόσταση...

      Διαγραφή
    10. ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΟΣΑ ΠΡΕΣΒΕΥΕ Ο ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΔΥΝΑΜΕΙ" ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΥΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ, ΟΣΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ, ΟΠΩΣ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ, ΚΗΡΥΤΤΟΥΝ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΣΑΣΚΑΛΙΕΣ.

      Διαγραφή
  7. Ο μακαριστός Φλωρίνης Αυγουστίνος υπήρξε γνήσιος και ειλικρινής φίλος του αιωνόβιου πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως αλλά επί ζητημάτων Ορθοδόξου Δόγματος ήταν άκαμπτος, μη χαριζόμενος σε πρόσωπα. Στα μνημειώδη βιβλία του με τίτλο Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ και ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΑ περιέχονται οι μεστές πόνου για την Ορθοδοξία επιστολές καθώς και τα κείμενά του με τα οποία εν αγάπη πολλή ελέγχει, κατά επισκοπικό χρέος, τα πατριαρχικά περί την πίστη παραστρατήματα. Αναγκάστηκε για λόγους συνειδήσεως να διακόψει το μνημόσυνο του μακαριστού Αθηναγόρα μαζί με τους αοιδίμους Παραμυθίας Παύλο και Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο το Μάρτιο του 1970 και σκεπτόταν τη διακοπή του μνημοσύνου και του διαρκώς ολισθαίνοντος σε επικίνδυνες οικουμενιστικές ατραπούς,νυν πατριάρχη Βαρθολομαίου. Κάτι τέτοιο το έκανε με πολύ πόνο. Υπήρξε σφόδρα αντιοικουμενιστής και οι αντιοικουμενιστικές του υποθήκες είναι στις μέρες μας κατ εξοχήν επίκαιρες αφού η Ορθοδοξία και σήμερα προδίδεται τόσο απ τον πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο όσο και από άλλους εκκλησιαστικούς ηγήτορες, με συνέπεια να επανέρχεται εκ των πραγμάτων το ζήτημα της διακοπής μνημοσύνου. Τα περί συγγνώμης, τα οποία ατυχώς ανέφερε ο άγιος Προικοννήσου πυροδοτώντας εντάσεις και αντιδράσεις κατά πάντα δικαιολογημένες, δεν τεκμηριώνονται από άλλη πηγή και κατά πάσα πιθανότητα οφείλονται σε παρεξήγηση ή λανθασμένη εντύπωση κρίσεων του πατρός Αυγουστίνου αναφορικά με την εμπερίστατη θέση του πατριαρχείου όπως διαπίστωσε ο μακαριστός κατά την επίσκεψή του το 1987 με αφορμή τη δυσχερή θέση στην οποία βρέθηκε η Εκκλησία της Ελλάδος συνεπεία της εναντίον Της Τριτσείου επιβολής με το πρόσχημα της αξιοποιήσεως, γράφε διαρπαγής, της εκκλησιαστικής περιουσίας, οπότε η τελευταία κατέφυγε στη συνδρομή του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. Τα περί συγγνώμης όμως δεν μας πείθουν! Άλλωστε γιατί το γεγονός αυτό παρέμενε άγνωστο για 26 ολόκληρα χρόνια και τώρα εξήλθε στον εξώστη της δημοσιότητας; Αλλά, στην υποθετική περίπτωση που κάτι τέτοιο είναι αληθινό, ποιος ο λόγος να γίνει γνωστό αφού ήταν άσχετο με την εσπερίδα; Μήπως εξυπηρετούσε άλλες, φιλοπατριαρχικές και φιλοοικουμενιστικές σκοπιμότητες, Τη στιγμή μάλιστα που ο όικουμενιστικός κατήφορος του πατριάρχη Βαρθολομαίου, και του "ετέρου βραχίονος", μητροπολίτη Περγάμου, δεν έχει σταματημό; Άλλωστε, και μόνο το δυσάρεστο αποτέλεσμα της παρεμβάσεως Προικοννήσου, αποδεικνύει περίτρανα ότι ο τελευταίος έσφαλλε. Η Ιστορία του πατρός Αυγουστίνου τυγχάνει τοιςε πασι γνωστή. Μια ιστορία αγώνων, μεταξύ των οποίων εξέχουσα θέση καταλαμβάνουν οι αντιοικουμενιστικοί. Κανείς δεν μπορεί να τους αγνοήσει ή τους διαγράψει χωρίς κόστος. Το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, που διαρκώς σκανδαλίζει τους πιςστούς καταπροδίδοντας την πίστη, αν θέλει να εμπνέει το σεβασμό στον πιστό λαό, ας ανακρούσει τάχιστα πρύμνα. Ειδάλλως υπέχει στο ακέραιο την ευθύνη για ό,τι θα επακολουθήσει. Ο λαός του Θεού, που κατά την εγκύκλιο των Ορθοδόξων πατριαρχών της Ανατολής του 1848, αποτελεί το φύλακα της Ορθοδοξίας, δεν πρόκειται να αφήσει μια μειοψηφία μειοδοτών να προδώσει κι άλλο την πίστη του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρέπει κάποιοι να καταλάβουν ότι πάνω απ το οικουμενικό πατριαρχείο είναι η Ορθόδοξη πίστη και η Εκκλησία του Χριστού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΑ ΦΛΗΝΑΦΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΦΟΔΡΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΠΑΤΡΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να αγιάσει το στόμα σου πάτερ Ελευθέριε Παλαμά!
    Έβαλες τα γυαλιά σε πολλούς με τη λεβέντικη στάση σου!
    Αυτό που έπρεπε να κάνει ο επίσκοπός σου το έκανες εσύ!
    Εύγε ΛΕΒΕΝΤΟΠΑΠΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλοί ήθελαν να διαμαρτυρηθούν για τα όσα είπε ο Προικονήσου αλλά συγκρατήθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλοί θα ήθελαν να διαμαρτυρηθούν για τα όσα είπε ο Γόρτυνος, αλλά συγκρατήθηκαν.

      Διαγραφή
    2. Για πες μας λοιπόν τι κακό είπε ο Γόρτυνος που μας τον βάζεις στην ίδια μοίρα με τον Προικονήσου! Σε πείραξε μήπως που μίλησε κατά του οικουμενισμού που προωθεί το πατριαρχείο;
      Ή μήπως δε σου άρεσε που μίλησε εκτός συμβατικού πρωτοκόλλου; Οι περισσότεροι εδώ μέσα με επιχειρήματα κατέδειξαν το άδικο του Προικονήσου. Επιχειρήματα λοιπόν εναντίον του Γόρτυνος.

      Διαγραφή
    3. Απ την πλευρά των όσων διαφωνούν με τον οικουμενιστικό προσανατολισμό του πατριαρχείου κατατίθενται επιχειρήματα, κείμενα και ντοκουμέντα. Απ την πλευρά των όσων το υποστηρίζουν ακούμε φωνασκίες και συνθήματα.

      Διαγραφή
    4. Φίλε/φίλε, τα μπέρδρεψες!!!
      Ανάποδα τα έβγαλε ο Η/Υ σου!!!
      Ξαναγράψτο σωστά!

      Διαγραφή
  12. Τόσο μεγάλο έγκλημα αγαπητέ ανώνυμε των 4:32 29/8 ήταν το ότι κάποιοι "ξέφυγαν" απ τα γραπτά τους και μίλησαν όπως υπαγόρευε η καρδιά τους; Και συνιστά κάτι τέτοιο "κατάχρηση φιλοξενίας";
    Δεν είναι ο προφορικός μας λόγος πιο γνήσιος και πιο εκφραστικός απ το γραπτό;
    Γι αυτό και το "ξέσπασμα" του Γόρτυνος κατασυγκίνησε την πλειοψηφία των ακροατών και καταχειροκροτήθηκε.
    Τα περί αυστηρής τηρήσεως του πρωτοκόλλου απ τη μεριά των πατριαρχικών εκπροσώπων για ποιο λόγο το αναφέρεις;
    Μακάρι να τηρούσαν κάποιοι πατριαρχικοί με την ίδια, τουλάχιστον, ευλάβεια τους ιερούς κανόνες που ρυθμίζουν τις σχέσεις Ορθοδόξων-αιρετικών!
    Ο Γόρτυνος δεν έφυγε γιατί κατάλαβε το "φάουλ" του αλλά γιατί στεναχωρήθηκε απ τη συμπεριφορά κάποιων.
    Για την τελευταία παράγραφο του σχολίου σου και τα θέματα που θέτεις έχεις απόλυτο δίκαιο και σου αξίζουν συγχαρητήρια που τα επεσήμανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έφυγα γιατί στεναχωρήθηκα με αυτά που είπε ο Γόρτυνος!!!! Μωρέ τι μας λες!!!
      Στο νηπιαγωγείο είναι και έκανε μούτρα;

      Διαγραφή
    2. Θαυμάστε "επίπεδο" απάντησης απ τον 5:59 μ.μ.!

      Διαγραφή
    3. Προς 5:59: το "σχόλιό" σου είναι επιπέδου νηπιαγωγείου!

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ πολύ.
      Στο και από το νηπιαγωγείο έμαθα τα της Πίστης μας.
      Εσύ; Στο φροντιστήριο; Μετεξεταστέος!!!

      Διαγραφή
    5. Καλά, φίλε, χάνεις;
      Ποια πλειοψηφία συγκίνησε; Εκεί ήμουν. 5-9 άτομα χειροκρότησαν εκτός εαυτού!!!

      Διαγραφή
    6. Πολλοί ήθελαν να εκδηλώσουν δημόσια τη διαφωνία τους αλλά δε θέλησαν να δημιουργηθεί μεγαλύτετο θέμα απ αυτό που δημιουργήθηκε. Μεταξύ τους και κάποιοι κληρικοί και μοναχοί/ές που έχουν γνώση του αντιοικουμενισμού του π.Αυγουστίνου! Αυτά κατά ομολογία των ιδίων.

      Διαγραφή
  13. Επανερχόμαστε στα περί δήθεν "αδελφικών σχέσεων" μετά τη συνάντηση της άνοιξης του 1987 μεταξύ πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως και μητροπόλεως Φλωρίνης. Όντως δημιουργήθηκε θετικό κλίμα μετά τη συνάντηση εκείνη όπως παραδέχεται και ο ίδιος ο μακαριστός Αυγουστίνος γράφων τα εξής: "Εξ όσων δε ελέχθησαν εδημιουργήθη συγκινητική ατμόσφαιρα αδελφωσύνης, η οποία ως δρόσος Αερμών περιέλουε και ανέψυχεν ημάς τε και υμάς. Επέστρεψα εις την πατρίδα δοξάζων τον Θεόν και προφορικώς και γραπτώς εκφράζων τας συγκινητικάς εντυπώσεις μου εκ της επισκέψεως εις το Πατριαρχείον. Ζωηρότερον δε υπεστήριζον την ιδέαν της εκ νέου υπαγωγής εις το Οικουμενικόν Πτριαρχείον όχι μόνον των μητροπόλεων των Νέων Χωρών, αλλ΄όλης της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος"(Σ.Σ. ΕΥΤΥΧΩς που δε συνέβη κάτι τέτοιο)! Αλλά από κει και πέρα και υπαιτιότητι, δυστυχώς του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως που κάλυπτε τον αιρεσιολογούντα αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας το κλίμα άλλαξε εις βάρος του π.Αυγουστίνου, ο οποίος όμως συνέχιζε να τρέφει αδελφικά αισθήματα προς το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως. Αξίζει λοιπόν να σταθούμε σε μια επιστολή του πατριαρχείου με ημερομηνία 10/7/1987 προς το μακαριστό Αυγουστίνο με την οποία διατυπώνονται οι εξής καταφανέστατα άδικες κατηγορίες εναντίον του επισκόπου Φλωρίνης: 1) ανοίκεια υπό αυτοκλήτων θεολόγων κηρύγματα εν Αυστραλία , παραπλανωμένου του εκεί ομογενούς πληρώματος και τουτ αυτό εις ανταρσίαν κατά της Εκκλησιαστικής αυτού Αρχής οδηγουμένου" και 2) "διά όλως απαράδεκτον εισπήδησιν εις αλλοτρίαν επαρχίαν" όπως διελάμβανε σχετικά το θλιβερό πατριαρχικό έγγραφο. Ο μακαριστός Αυγουστίνος, φύση συναισθηματική, συγκλονίστηκε και δάκρυσε κατά τη δική του ομολογία, όταν έγινε αποδέκτης του εν λόγω εγγράφου. Αλλά ας δούμε τι έγραψε η απαράμιλλή του γραφίδα: "Αλλά όταν ήνοιξα τον φάκελλον και ανέγνωσα το περιεχόμενον, οποία οδυνηρά έκπληξις! Κεραυνός εν αιθρία! Συναισθηματικός τύπος, ως είμαι και ως ομολογούν και οι εχθροί μου, συνεκλονίσθην και εδάκρυσα. Είπον εν εμαυτώ: ώστε το Οικουμενικόν Πατριαρχείον, εις το οποίον εναπεθέσαμεν τας ελπίδας διά καλύτερον μέλλον της Ελλαδικής Εκκλησίας, στρέφεται εναντίον ημών, ενός γέροντος επισκόπου, ο οποίος επί ήμισυ αιώνος και πλέον παρά τας ατελείας του μετά πολλών διωγμών και περιπετειών υπηρετεί Ορθοδοξίαν και γένος; Θα κατέλθω λοιπόν εις τον τάφον έχων ως επιτύμβιον πλάκα το καταδικαστικόν τούτο έγγραφον του Οικουμενικού Πατριαρχείου;...Διά ταύτα αναγκάζομαι να απαντήσω στο έγγραφόν σας. Και απαντώ με πνεύμα ευλαβείας προς το σεπτόν Οικουμενικόν Πτριαρχείον, αλλά και με γλώσσαν ειλικρινείας, με την οποίαν πάντοτε ομιλώ και γράφω".

    Καλό λοιπόν θα ήταν ο άγιος Προικοννήσου να ζητήσει δημοσίως συγγνώμη, εκ μέρους του πατριαρχείου, για τη συμπεριφορά του προς το μακαριστό Αυγουστίνο.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες κι άλλες αλήθειες 9:41.
      Άλλοι θα έπρεπε να τα πουν αυτά.
      Οι Θεόκλητος και Ιουστίνος ακούνε ή πάσχουν από βαρηκοία;

      Διαγραφή
  14. ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΘΕΟΚΛΗΤΕ! ΑΡΚΕΤΑ ΑΡΓΗΣΑΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βασίλης Κερμενιώτης, Πτολεμαϊδα

    Οι Άγιοί μας γράφουν: "Τιμή Αγίου= Μίμησης Αγίου". Επομένως, μόνο όσοι Αρχιερείς έχουν την ίδια με τον π. Αυγουστίνο αγωνιστική διάθεση "δικαιούνται" να τον τιμήσουν. Όσοι είναι δειλοί, άβουλοι και -ακόμα χειρότερα- θλιβεροί κόλακες των Οικουμενιστών ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο στους αγωνιστές Αναστασιάδη και Κερμενιώτη και στους ανώνυμους που παρέθεσαν τα μνημειώδη κείμενα του μακαριστού Αυγουστίνου!

      Διαγραφή
  16. Οι μητροπολίτες Εδέσσης, Φλωρίνης και Προικοννήσου "κατάφεραν" να δημιουργηθεί ζήτημα σε μια εκδήλωση πριν την οποία τίποτε δεν προμήνυε κάτι τέτοιο. Αντί το ενδιαφέρον να είναι μετατοπισμένο στο γεγονός της τιμής προς το μακαριστό, αυτό καθ εαυτό, και στις αξιόλογες ομιλίες που ακούστηκαν, με τη διαχείριση της υπόθεσης από μέρους τους τα έκαναν επιεικώς μαντάρα! Γιατί στην Κύπρο που επίσης τιμήθηκε ο μακαριστός δε δημιουργήθηκε κανένα ζήτημα; Μήπως γιατί δεν είχαμε συμμετοχή του Φαναρίου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχουμε σήμερα δεσποτάδες του τύπου των μακαριστών Εδέσσης Καλλινίκου και Φλωρίνης Αυγουστίνου. Σήμερα κυριαρχούν ο συμβιβασμός και η έλλειψη αγωνιστικού φρονήματος. Κλασσικά παραδείγματα αποτελούν οι διάδοχοι των προαναφερθέντων.

      Διαγραφή
    2. Σήμερα έχουμε μητροπολίτες "αφωνοτέρους ιχθύων και απραγοτέρους βατράχων" κατά τον ιερό Χρυσόστομο! Λαγωούς!

      Διαγραφή
  17. Ο πρωτοσύγγελος της Φλώρινας όχι μόνο ήταν τελετάρχης στην επίσκεψη πέρυσι του Βαρθολομαίου στην Κοζάνη αλλά πριν χρόνια όταν ήλθε ο πατριάρχης στη Φλώρινα πρότεινε στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης να μετονομασθεί η πλατεία νέου πάρκου σε πλατεία πατριάρχου Βαρθολομαίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που το δημοτικό συμβούλιο αρνήθηκε και κατ αυτόν τον τρόπο διέσωσε την αξιοπρέπειά του.

      Διαγραφή
  18. Η παρατεινόμενη σιωπή του μητροπολίτη Θεόκλητου είναι περίεργη. Οφεόλει το συντομότερο να πάρει θέση στο θέμα που ανέκυψε. Παρουσιάζουν το γέροντά του να ζητά συγγνώμη απ τον πατριάρχη Δημήτριο όπως ισχυρίστηκε ο μητροπολίτης Προικονήσου. Πολλοί όμως αντιδρούν με αξιοσημείωτο σθένος σε κάτι τέτοιο. Άλλωστε και η γενικότερη ιστορική πορεία του γέροντα δεν μας αφήνει περιθώρια να υποθέσουμε κάτι διαφορετικό. Ο μητροπολίτης και η μητρόπολη γενικότερα σιωπούν σχετικά. Έτσι όμως διογκώνουν το πρόβλημα. Εκτός εάν ο μητροπολίτης συμφωνεί με τον Προικονήσου. Οφείλει όμως κάτι τέτοιο να το καταστήσει γνωστό προκειμένου να γνωρίζει το ποίμνιο τις απόψεις του και να τοποθετηθεί αναλόγως. Αλλοι΄ψς η παρατεινόμενη σιωπή μπορεί άνετα να εκληφθεί σαν σιωπηρή συγκατάθεση με τον Προικονήσου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΡΕΤΕ ΘΕΣΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ!

      Διαγραφή
    2. Το όλο ζήτημα κάθε άλλο παρά αποτελεί παρωνυχίδα και καλά κάνουν αυτοί που δεν το αφήνουν να περάσει έτσι!

      Διαγραφή
    3. Ο σημερινός δεσπότης ξέρει ότι ο μακαριστός Αυγουστίνος Καντιώτης σκόπευε να διακόψει το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου. Το είχε εκμυστηρευθεί στους στενούς του συνεργάτες, μεταξύ των οποίων και στον ίδιο. Είναι που, κατά τα άλλα, ζήτησε συγγνώμη...! Πιστεύουμε ακράδαντα ότι, σύντομα, τα περιοδικά Σταυρός και Χριστιανική Σπίθα, θα διαμαρτυρηθούν για την απρέπεια του Προικονήσου αφού κάποιοι άλλοι σιώπησαν, και το χειρότερο, σιωπούν εξακολουθητικά...!

      Διαγραφή
  19. "Έτσι κι αλλιώς σε δική σας εκκλησία βρίσκεστε και μόνο με δικούς σας βρίσκεστε. Μη νοιώθουμε ότι σας καταπιέζουμε".
    Η συγκεκριμένη φράση του σχολίου του ανωνύμου των 5:53 μ.μ.30/8 αδικεί κατάφωρα την αλήθεια και είναι αήθης και προσβλητική. Καλό θα είναι να την ανακαλέσει όποιος με περισσή ελαφρότητα την έγραψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. http://www.xrspitha.gr/archeio/2013/--septembrios-2013/--zetese-sygnome-o-p-augoustinos
    Το περιοδικό ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΠΙΘΑ διαψεύδει τον Προικοννήσου.
    Αυτό που έπρεπε να κάνει η μητρόπολη Φλώρινας το έκανε το περιοδικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.