Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Μικρές αγγελίες


ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΙΜΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ 815m2 ,ΕΝΤΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΑΡΜΕΝΟΧΩΡΙΟΥ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΙΤΗ ΤΙΜΗ. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΑΡΩΝ ΜΕ ΝΕΟ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΟ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΚΕΒΡΕΚΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ(ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΛΤΑ-ΤΗΛ:6980116248-6977777453.

ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA 3θυρο 1332c.c ΜΟΝΤΕΛΟ 1998 ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΕΞΤΡΑ 4 ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ MOMO, ΑΛΥΣΙΔΕΣ, ΚΤΕΟ-ΝΕΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΔΙΚΗ.
ΤΙΜΗ ΣΥΖΗΤΗΣΙΜΗ ΟΛΑ ΑΠΟ 2000 ΕΥΡΩ.ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6980116248-6977777453.

3 σχόλια:

  1. Δωρεάν είναι οι αγγελίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας όλοι οι τελικοί της φτώχειας
    Αγαπητοί άτομα Είμαι μηχανικός και πρόσφατα μετά από ένα γεγονός στη ζωή μου, εγώ ο ίδιος θέσει στη διάθεση οποιουδήποτε αξιόπιστο πρόσωπο και χρειάζεται οικονομική βοήθεια για τις ανάγκες αυτές. Έτσι, εάν αισθάνεστε που έχουν ανάγκη από μια συμφωνία για τη χρηματοδότηση και είστε ένα πρόσωπο από τα χρηστά ήθη, μην διστάσετε σημείο, θα έχω το écouté.Que ο καλός Θεός να είναι μαζί μας. Ευχαριστούμε επικοινωνήσετε μαζί μου με e-mail: mariajosefagongora@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.