Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Τέχνη και Ολοήμερο Σχολείο!

Το ολοήμερο σχολείο (Νηπιαγωγείο και Δημοτικό), με το διευρυμένο ωράριο, προσφέρει εκπαιδευτικές δυνατότητες και ευκαιρίες για ποιοτικότερη εκπαίδευση. Παρότι τα Αναλυτικά προγράμματα σπουδών είναι αισιόδοξα και οραματίζονται ένα σχολείο που θα λειτουργεί ως κυψέλη δημιουργικότητας, εν τούτοις, λόγο των ελλειπών υλικοτεχνικών υποδομών και των πενιχρών οικονομικών επιχορηγήσεων, τα οράματα καλούνται να τα πραγματοποιήσουν οι νηπιαγωγοί και οι δάσκαλοι με μόνο εφόδιο το μεράκι και την αγάπη τους για τα παιδιά μας.
Το ολοήμερο δημοτικό και το ολοήμερο νηπιαγωγείο των Κάτω Κλεινών, υλοποίησε δοκιμαστικά ένα πρόγραμμα Εικαστικής Τέχνης και κατόρθωσε να ξεπεράσει όλα τα προβλήματα και να μεταμορφώσει το σχολείο σε εργαστήρι τέχνης, δημιουργικότητας και χαράς, αποδεικνύοντας ότι η ψυχή ενός σχολείου είναι ο δάσκαλος που αγαπάει και αφουγκράζεται τις επιθυμίες των παιδιών και εφευρίσκει ευχάριστους τρόπους διδασκαλίας για να προσελκύσει το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή τους.
Με πολυποίκιλες δραστηριότητες εικαστικών, τα παιδιά εμβάθυναν σε θέματα και μυστικά της τέχνης και των καλλιτεχνών, αλλά και σε θέματα μαθηματικών, μελέτης περιβάλλοντος, γλώσσας, φυσικής, ιστορίας, γεωγραφίας κ.λπ.
Η υποδιευθύντρια και υπεύθυνη του ολοήμερου δημοτικού σχολείου κ. Μαρία Θεοχάρη και ο δάσκαλος κ. Νίκος Μαντρατζής, μαζί με τις νηπιαγωγούς κ.κ. Μαρία Μαγκίρογλου και Έφη Θεοδωρίδου, ακούραστα, κάθε απόγευμα, οδηγούν τους μικρούς μαθητές σε πανέμορφα μονοπάτια εργασίας, τέχνης και χαράς!!!
Το εργαστήρι της τέχνης και της χαράς λειτούργησε μέσα στα πλαίσια του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων για την «Τέχνη στο Ολοήμερο Σχολείο» και αγκαλιάστηκε με μεγάλο ενθουσιασμό από τα παιδιά και τους γονείς.

Δόξα Κωτσαλίδου
Υπ. Σχ. Δραστηριοτήτων Π.Ε. Φλώρινας

1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους καλούς συναδέλφους μας Μαρία Θεοχάρη και Νίκο Μαντρατζή. Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες αναβαθμίζουν το ολοήμερο σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.