Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Φλώρινας στηρίζει την προσπάθεια αλληλεγγύης

Τη σημερινή εποχή κατά την οποία η οικονομική συγκυρία έχει οδηγήσει πολλούς συνανθρώπους μας στην απόγνωση και στην οικονομική εξαθλίωση, όπου όλοι μας βιώνουμε στη χειρότερη έκφανσή της, ο Σύλλογος μας, ευαισθητοποιημένος σε κοινωνικά θέματα και με μπροστάρηδες τους μαθητές μας, τους γονείς και τα μέλη του, συμμετέχει στην προσπάθεια της Δημοτικής Κοινότητας Φλώρινας με τον εύγλωττο τίτλο ΔΩΡΙΖΩ – ΧΑΡΙΖΩ – ΓΙΟΡΤΑΖΩ: ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

ΔΩΡΙΖΩ αυτό που μπορώ. Αυτό που θα βοηθήσει έστω και στο ελάχιστο κάποιον συνάνθρωπό μας.


ΧΑΡΙΖΩ με την καρδιά μου και κάνω τον συνάνθρωπό μου να χαμογελάσει.


ΓΙΟΡΤΑΖΩ κι εγώ με τους συνανθρώπους μου ως μία πράξη αντίστασης στην οικονομική κρίση.


ΖΩ αυτή τη στιγμή προσφοράς με όλους χωρίς αποκλεισμούς αποδεικνύοντας έμπρακτα την αλληλεγγύη μου.


ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.