Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Ο Φλωρινιώτης Αλέξανδρος Νικολαΐδης σημαιοφόρος της Ελλάδας στους Ολυμπιακούς Αγώνες

H Oλομέλεια της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, ύστερα από πρόταση του Προέδρου της κ. Σπύρου Καπράλου, αποφάσισε ομόφωνα ότι Σημαιοφόρος της Ελληνικής Αποστολής κατά την είσοδο στο Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου, στην Τελετή Εναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στις 27 Ιουλίου, θα είναι ο Ολυμπιονίκης του τέκβοντο Αλέξανδρος Νικολαϊδης.
Επίσης η Ολομέλεια αποφάσισε να εξουσιοδοτήσει τον Αρχηγό της Ολυμπιακής Αποστολής στο Λονδίνο κ. Ισίδωρο Κούβελο, να επιλέξει ως Σημαιοφόρο της Ελληνικής Αποστολής στην Τελετή Λήξης των Αγώνων, τον αθλητή ή την αθλήτρια με την μεγαλύτερη επιτυχία στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου.
Ο Αλέξανδρος Νικολαϊδης που ήταν πρώτος Λαμπαδηδρόμος στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες «Πεκίνο 2008», έχει κατακτήσει δύο ασημένια Ολυμπιακά μετάλλια, το 2004 και το 2008.
Για την επιλογή ορισμό του ως Σημαιοφόρου, ο Αλέξανδρος Νικολαϊδης δήλωσε: «Είναι η δεύτερη φορά που η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή μου προσφέρει μία από τις μέγιστες τιμές της ζωής μου και θέλω να την ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου. Νιώθω ότι δικαιώνονται τα όνειρα και οι προσπάθειες μου στον αθλητισμό. Είχα πει και παλιότερα ότι τα μετάλλια τα κερδίζεις, αλλά παρόμοιες τιμές σου προσφέρουν την αναγνώριση που επιζητά ο κάθε αθλητής και είναι κάτι που δεν ανταλλάσσεται. Η στιγμή του 2008 όταν ήμουν πρώτος Λαμπαδηδρόμος αλλά και αυτή που θα ζήσω στο Λονδίνο, είναι οι δύο πιο ετυχισμένες στιγμές της αθλητικής μου καριέρας»

1 σχόλιο:

  1. Ισίδωρε μια και θα πας στο Λονδίνο, βγάλε ξανά και κανα εκατομμυριάκι σε καμιά ξένη τράπεζα.. Ξέρεις εσύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.