Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Αντιδράσεων συνέχεια για τα κολωνάκια

Επιστολή διαμαρτυρίας για την τοποθέτηση των πλαστικών κολωνακίων επί των οδών 25ης Μαρτίου και Μ. Αλεξάνδρου απέστειλαν ο Εμπορικός Σύλλογος, η Ομοσπονδία Εμποροβιοτεχνών, το Σωματείο Αρτοποιών και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος, ζητώντας παράλληλα συνάντηση με τη δημοτική αρχή.
«Επαναφέρουμε την πρόταση μας για μία συνάντηση προκειμένου να μας ενημερώσετε για τη σχετική μελέτη κυκλοφορίας, βάσει της οποίας αποφασίσατε την τοποθέτηση διαχωριστικών κόνων στο κέντρο της πόλης μας, στις οδούς 25ης Μαρτίου και Μεγ. Αλεξάνδρου, και σας γνωστοποιούμε τις θέσεις και τις αποφάσεις των φορέων μας, μετά την Γενική Συνέλευση που είχαμε, στις 20 Ιουλίου 2011.
Μέχρι σήμερα, παρ όλο που τα μηνύματα φθάνουν καθημερινά στο δήμο για την αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί στην αγορά, δεν έχετε δείξει την ευαισθησία, ούτε να μας ακούσετε ούτε να μας δείτε.
Σύμφωνα με δηλώσεις σας, η τοποθέτηση των διαχωριστικών κόνων, αποσκοπεί στην εύρυθμη κυκλοφορία η οποία παρεμποδίζεται από τα παρανόμως σταθμεύοντα αυτοκίνητα. Στην πράξη, αποδεικνύεται πως η παράνομη στάθμευση έχει μεν περιοριστεί, αλλά οι δρόμοι 25ης Μαρτίου και ειδικά η οδός Μεγ. Αλεξάνδρου, τείνει να αλλάξει χαρακτήρα και από εμπορικός δρόμος να γίνει δρόμος ταχείας κυκλοφορίας και δρόμος εισόδου και εξόδου. Μέχρι σήμερα, τα οικοδομικά τετράγωνα στο κέντρο της πόλης, αποτελούν την πραγμάτωση του εμπορίου της Φλώρινας, σε όλους σχεδόν τους τομείς. Με τα μέτρα όμως που εσείς παίρνετε με την αιτιολογία ή δικαιολογία την εύρυθμη λειτουργία της κυκλοφορίας, οδηγείτε την αγορά σε αφανισμό και τους καταναλωτές σε αγορές εκτός του εμπορικού κέντρου της πόλης.
Ρωτάμε
Μήπως, στα σχέδιά σας δεν είναι η εύρυθμη λειτουργίας της κυκλοφορίας και απώτερος σκοπός σας είναι η μετατόπιση της αγοράς από το κέντρο, σε κάποιο άλλο σημείο της πόλης;
Θα πρέπει επιτέλους να κατανοήσετε, πως «το πράγμα δεν πάει άλλο»!
Αν πραγματικά θέλετε να πιστέψουμε πως η αναγκαιότητα για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, σας έχει οδηγήσει στην απόφαση για την τοποθέτηση των διαχωριστικών κόνων, το αποτέλεσμα από την πρωτοβουλία αυτή δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από το να δίνει λύσεις, και ως εκ τούτου φαίνεται πως δεν υπάρχει στοιχειώδης μελέτη.
Αν πραγματικά σας ενδιαφέρει η ποιότητα της ζωής στο δήμο Φλώρινας, - αυτό συνεπάγεται και την εύρυθμη λειτουργία της εμπορικής αγοράς προς όφελος των καταναλωτών και των εμπόρων αλλά και την εύρυθμη λειτουργίας της κυκλοφορίας του κέντρου,- τότε θα πρέπει ο δήμος να εισάγει εκ νέου το θέμα προς συζήτηση και να αναζητήσει λύση για την ρύθμιση - οριοθέτηση κυκλοφορίας στη χρήση της αγοράς ως ένα κομμάτι ενός συνολικού σχεδιασμού. Μέσα από μία ουσιαστική μελέτη, ο δήμος Φλώρινας να φροντίσει για την αναζήτηση της συσσωρευμένης εμπειρίας που πρέπει να αξιοποιήσουμε και να κωδικοποιήσουμε.
Επιθυμούμε μαζί με το δήμο Φλώρινας, να συζητήσουμε και να ορίσουμε στα πλαίσια του πολεοδομικού μας συγκροτήματος τις περιοχές που έχουν επαγγελματικό αντίκρισμα, να τις διευκολύνουμε και να τις προστατέψουμε από τυχόν παρενέργειες που δημιουργούν προβλήματα. Επιπλέον με κανόνες και ορισμούς να περιφρουρήσουμε την εφαρμογή και λειτουργία όλων των αποφάσεων.
Επιθυμούμε να συμβάλλουμε στην επιλογή των καταλλήλων ανθρώπων που θα επιλεγούν με διαδικασίες που προβλέπονται από το νόμο και από τους αρμοδίους φορείς για να ξεκαθαρίσουμε επιτέλους τους όρους για την λειτουργία της πόλης και της αγοράς με τα σύγχρονα δεδομένα και την εμπειρία που υπάρχει παγκοσμίως και πανελληνίως τουλάχιστον.
Αντιπαρατιθέμεθα στη λογική της ψηφοθηρίας και των εντυπώσεων, και επιμένουμε σε μία μακροχρόνια στόχευση για τη Φλώρινα, ακριβώς επειδή η πόλη στερείται αυτών των δυνατοτήτων.
Έχουμε ήδη ζητήσει τη συνδρομή και τη τοποθέτηση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Δυτ. Μακεδονίας για το θέμα αυτό.
Αναμένουμε την δική σας τοποθέτηση».

Με τιμή

Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Φλώρινας
Θωμάς Ταλλίδης
Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας
Σάββας Σαπαλίδης
Ο Πρόεδρος του Σωματείου Αρτοποιών Φλώρινας
Σίμος Κώτσιου
Ο Πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Φλώρινας
Γιώργος Αντωνιάδης

16 σχόλια:

  1. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ ΜΕΛΙΤΗΣ ΚΑΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΟΝΑΚΙΑ ΜΕ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΘΝΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΚΕΙ.
    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΦΛΩΡΝΙΩΤΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ_?
    YΓ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΠΕΖΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙΟΧΙ ΑΓΧΩΔΗΣ ΜΕ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΝΑΝΓΩΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΜΟΝΗ ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣΑΝΕ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΝΕ...ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ, ΟΦΕΙΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΤΟΥ ΣΦΙΞΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΜΠΡΑΒΟ.
    ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΖΕΡΟΙ...ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΧΕΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ. ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ...ΕΛΕΟΣ.
    ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ...ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΟΠΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λυπάμαι πολύ για τους καταστηματάρχες της πόλης μας (αν και πολύ αμφιβάλλω αν συμφωνεί η πλειοψηφία τους με αυτούς που υπογράφουν). Τόσο σέβονται τους πολίτες και τελικά τους πελάτες τους; Το μαγαζάκι μου να είναι καλά (λες και αυτό τους φταίει - αλλά δεν τους είδαμε πουθενά να διαμαρτύρονται για τόσα και τόσα θέματα, τωρα βγήκαν και να δείτε που δεν έχει καμια επίπτωση) και ας ταλαιπωρούνται όλοι οι άλλοι.

    Οπως έχω ξαναπει: κάνετε μάγκα τον Βοσκόπουλο την ώρα που ξεμπροστιάζεται.

    Κάνω μια απλή ερώτηση: Με ή χωρίς κολονάκια επιτρέπται η στάση έστω και για 1 λεπτό στα σημεια αυτά; Αν ΟΧΙ τότε τελείωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ...ΓΛΙΤΩΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΒΑΛΑΝ ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ!!!
    ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ
    ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ…ΚΑΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΔΙΧΩΣ ΜΕΛΕΤΗ!!! ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάνω μια απλή ερώτηση: Με ή χωρίς κολονάκια επιτρέπται η στάση έστω και για 1 λεπτό στα σημεια αυτά; Αν ΟΧΙ τότε τελείωσε! e tote poios o logos gia ta kolonakia???? gia na kanei boltes h dhmotikh astynomia??? eee?? kai diladi sta pezodromia na anebenoyn epitrepe???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορεί κάποιος να μου πει πως θα γίνετε η προμήθεια των καταστημάτων; Γιατί από όσο ξέρω κάποια έρευνα για χώρους που θα μπορούν να κάνουν στάση οχήματα για προμήθεια δεν έχει γίνει. Επίσης και το πετρέλαιο τον χειμώνα πως θα προμηθεύεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. re paidia p;arte ena bradi ena alisopriono kai koyrepste ta...pio grigora tha exafanistoyn apo tin p;oli para na stelnete epistoles diamartirias poy petane sta skoypidia...koyrema siriza me tin asfalto kai teleiose to thema..toys parakalate kai apo p;ano!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς ανώνυμο 4:25 μ.μ.

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ, ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΗΜΟΥ ΜΕΛΙΤΗΣ. ΓΙΑΥΤΟ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΧΟΝΤΟΤΕΡΑ ΚΟΛΟΝΑΚΙΑ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ.

    Προς ανώνυμο 7:24 μ.μ.

    ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΕΣΥ?
    ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Ο ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ?
    ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Ο ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ?
    ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΟΝΑΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ?

    ΟΧΙ! ΑΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγώ λέω να κουρέψουμε σύριζα την γλώσσα σου ανόητε... ψευτοτσαμπουκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοιτα να δεις εξυπνάκια... όλα τα δέχομαι πέρα απο το να με κοροιδεύουν. Βλέπεις πουθενά στην ανακοινωση να γίνεται κουβέντα για ανεφοδιασμό και πετρέλαιο; όχι βεβαια γιατί και αυτοι ξέρουν ότι αυτό πολύ εύκολα ρυθμίζεται. Για το δικαίωμά μου να κινούμαι επι της οδού χωρίς μποτιλιάρισμα, εκνευρισμούς, μικροατυχήματα θα πεις τίποτα; Η ταμπακιέρα είναι ότι νομιζουν ότι θίγονται (κάνουν λάθος όμως)επειδή δεν θα σταματούν οι πελάτες τους με το αυτοκίνητο μπροστά απο την πόρτα του μαγαζιού τους. Νιώθω τρομερά προσβεβλημένος απο τη συμπεριφορά κάποιων καταστηματαρχών. Με σοφά επιχειρήματα για "μεγέθη κολονακίων" και τσαμπουκάδες!! Πραγματικά ως καταναλωτής σκέφτομαι να σταματήσω να ψωνίζω απο εκεί και δεν θα φταίνε τα κολονάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1. Μπορεί να γίνει ο ανεφοδιασμός με εμπορεύματα
    2. Μπορεί να γίνει ο ανεφοδιασμός με πετρέλαιο

    το έχω ξαναγράψει...

    δεν χρειάζεται... για να μην πω δεν επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός να γίνεται με τριαξονικά...

    Μπορεί να γίνεται με ελαφρύτερα φορτηγά (όπως αυτά που κάνουν μεταφορές ή ανεφοδιάζουν με πετρέλαιο τις κατοικίες)

    1. Τα ανεφοδιασμού εμπορευμάτων μπορούν να παρκάρουν σε ειδικούς διαμορφωμένους χώρους στάσης στις παρόδους της Μ. Αλεξάνδρου και από εκεί με χειράμαξες να μεταφέρουν τα κιβώτια.

    2. Επίσης ανά τακτά διαστήματα μπορεί να γίνει διαμόρφωση του κρασπέδου του πεζοδρομίου όπου θα υπάρχουν αφαιρούμενα εμπόδια. Αυτά θα αφαιρούνται από τους καταστηματάρχες οι οποίοι θα είναι και υπόλογοι ή τους διαχειριστές των οικοδομών (οι κατοικίες κατά μήκος της οδού είναι ελάχιστες).

    Στις ανισοϋψείς διαμορφώσεις των πεζοδρομίων μπορούν να προσεγγίζουν τα φορτηγάκια ανεφοδιασμού πετρελαίου και ενδεχομένως των εμπορευμάτων πατώντας κατά το ήμισυ στο πεζοδρόμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είμαι σύμφωνος με την τοποθέτηση αλλά όχι με την προχειροδουλειά χωρίς μελέτη! Όσο για τον ανεφοδιασμό καυσίμων και εμπορευμάτων, δηλαδή τα υπόλοιπα καταστήματα στα στενά τι να πουν;; Καλός ή κακός δεν τους βολεύει χρόνια και μια χαρά εφοδιάζονται με εμπορεύματα και πετρέλαιο. Ας μάθουν με αυτό τον τρόπο και οι καταστηματάρχες που ενοχλούνται από τα κολονάκια! Τέλος για το θέμα περί πελατείας και τζίρου. Συγνώμη αλλά θα θέλω να ψωνίσω και θα πάω να παρκάρω ακριβώς έξω από το κατάστημα με αλάρμ;;; Πόδια δεν έχω να περπατήσω λιγάκι; Για την Φλώρινα μιλάμε που είναι από την μία άκρη της πόλης έως την άλλη, μισή ώρα περπάτημα. πόσο μάλλον για να παρκάρω το αυτοκίνητο έως το κατάστημα που θέλω να ψωνίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι καταστηματάρχες έχουν άδικο 100%. Κρίμα που σε αυτούς υπάρχουν και κάποιοι που αυτάρεσκα κατατάσσουν τους εαυτούς τους στους προοδευτικούς... τρομάρα τους.

    Μια ζωή συντήρηση είναι και μιζέρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προς 10:51. Δεν υπάρχει καμία έρευνα για ειδικούς διαμορφωμένους χώρους παρόλο που το μετρό λειτουργεί σε κάποια σημεία. θα έπρεπε να ξέρεις ότι όταν σταματάει οχήματα για ανεφοδιασμό σε κάποια σημεία κλείνει εντελώς ο δρόμος δημοτική αρχή λίγο πολύ είπε δεν μας νοιάζει για το πώς θα γίνετε ο ανεφοδιασμός το ίδιο λες και εσύ για τους συμπολίτες σου;
    Προς 11:06. Στα μικρότερα στενά κλείνεις τον δρόμο ξεφορτώνεις και τον ανοίγεις όταν τελειώσεις μπορείς βέβαια να πιάσεις κάποιο χώρο ώστε να μπορείς να παρκάρεις το όχημα σου. Ας πούμε ότι συμφωνώ με το μέτρο πρώτα δεν θα έπρεπε να μπουν προσωρινοί χώροι στάθμευσης και μετά τα κολονάκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όσο περνα ο χρόνος τόσο πιο πολύ μου αρέσουν τα κολωνάκια!!! να βάλουν και άλλα!!!!

    Αφού ως οδηγοί δεν καταλαβένουμε και σταματάμε όπου νανε... τώρα της μόδας έγινε να παρκάρουν στα πεζοδρόμια!!! Ντροπή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κολωνάκια και στα πεζοδρόμια!!! ε <>

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.