Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Το απολογητικό υπόμνημα του 33χρονου αστυνομικού

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ κ. ΑΝΑΚΡΙΤΡΙΑΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Του Καρρά Αθανασίου του Ιωάννη, κατοίκου Φλώρινας (οδός Παύλου Μελά 25)

Φλώρινα, 20/07/2011

Πριν σχολιάσω τις πράξεις για τις οποίες κατηγορούμαι κρίνω σκόπιμο να Σας παρουσιάσω συνοπτικά τα στοιχεία εκείνα της προσωπικότητάς μου που προκύπτουν από τον βίο που διεξήγαγα μέχρι τη σύλληψή μου.
Είμαι αστυνομικός ήδη από το έτος 1997 ότε και κατετάγην στο Τμήμα Αστυφυλάκων Γρεβενών. Η ζωή μου εξαντλούνταν σχεδόν, στο πλαίσιο των υπηρεσιακών μου καθηκόντων αφού πάντα θεωρούσα τον εαυτό μου αρωγό στην ασφάλεια και την τάξη των συνανθρώπων μου, γεγονός που αποτέλεσε και το βασικό μου κίνητρο για την επαγγελματική αυτή επιλογή.
Στο Σώμα από τις κρίσεις που δεχόμουν και από τις θέσεις που αναλάμβανα, αναγνωριζόταν αυτή η ενδιάθετη ανάγκη μου για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο (ενδεικτικά αναφέρω ότι έχω επιτελέσει κατά τα έτη 1999-2002 όταν ήμουν στην Α-543 διμοιρία της ΥΑΤ χρέη Επικεφαλή Ομάδας Συλλήψεων και το 2009 προήχθη στο βαθμό Υπαρχιφύλακα – Ανακριτικού Υπαλλήλου).
Από το έτος 2005 έως σήμερα -με κάποιες σύντομες χρονικά μεταθέσεις - υπηρετώ στη Φλώρινα όπου επικεντρώνεται η επαγγελματική και οικογενειακή μου ζωή καθώς είναι ο τόπος καταγωγής μου. Στον τόπο αυτό διαμένουν οι γονείς μου και η αδελφή μου με την οικογένειά της (έχω έναν ανήλικο ανηψιό )και ο τρόπος ζωής μας χαρακτηρίζεται ως φιλήσυχος, οικογενειακός και συντηρητικός. Ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει απασχολήσει κανένα μέλος του οικογενειακού μου περιβάλλοντος (συμπεριλαμβανομένου και εμού) τις Αρχές με οιονδήποτε τρόπο.
Το Σεπτέμβρη του 2010 βρισκόμουν σε αναρρωτική άδεια και για το λόγο αυτό ήμουν αρκετές ώρες στο σπίτι, με αποτέλεσμα να επικεντρώνομαι για ψυχαγωγία σε δραστηριότητες εντός οικίας, όπως αυτή της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Είμαι λάτρης της τεχνολογίας αλλά εκτιμώ και το χαμηλό κόστος που είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο όλα τα σχετικά μέσα ψυχαγωγίας (βιβλία, μουσική, ταινίες κλπ). Για το λόγο αυτό εγώ, όπως και εκατομμύρια άλλοι άνθρωποι ανά τον κόσμο, χρησιμοποιώ ηλεκτρονικά προγράμματα για να έχω δυνατότητα πρόσβασης σε σχετικές υπηρεσίες. Επιπρόσθετα είμαι μέλος αρκετών τόπων δικτυακής επικοινωνίας {facebook,twitter, vichatter (βλ.παρ. και καθεστώς λειτουργίας του), chateen.com {βλ.παρ. μτφρ. την αρχική σελίδα όπου ρητά αναφέρεται η απαγόρευση χρήσης από ανήλικα άτομα χωρίς τη συνοδεία κηδεμόνα) κλπ} καθόσον είναι ένας εύκολος και διασκεδαστικός τρόπος να δημιουργείς νέες γνωριμίες και παρέες.
Στο πλαίσιο αυτό συνδεόμουν τόσο με τα πραγματικά μου στοιχεία όσο και με το ονοματεπώνυμο Giannis Metaxas. Η αλλαγή στοιχείων είναι συνήθης πρακτική στο διαδίκτυο, λόγω της παγκόσμιας εμβέλειας των χώρων αυτών δικτύωσης και επιβεβλημένος για την προστασία από ξένους τυχόν κακόβουλους που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα προσωπικά στοιχεία ενός ατόμου.
Τότε και ενώ μετείχα σε διαλόγους του dialogo.com (βλέπ. παρ. προσκ. εκτυπώσεις από το διαδικτυακό τόπο όπου επεξηγείται η λειτουργία του )με προσέγγισε ένα άγνωστο άτομο σε μενα, το οποίο σε δημόσιες συνομιλίες το έβλεπα να εμφανίζεται είτε ως john είτε με πανομοιότυπα ονόματα όπως faceless john κλπ και κατά τον τρόπο αυτό ήταν άγνωστο μεν αναγνωρίσιμο δε. Κάποια στιγμή τον περασμένο Σεπτέμβρη, λοιπόν, το άτομο αυτό μου έστειλε προσωπικό μήνυμα (μήνυμα που δεν διαβάζεται από τρίτους) και μου πρότεινε να αναζητήσω αρχεία στο emule (βλ.παρ.προσκ.εκτυπώσεις από την επίσημη διαδικτυακή του σελίδα και από την ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια wikipedia) χρησιμοποιώντας ως λέξη κλειδί το PTHC, γράμματα χωρίς συνέχεια και συνοχή και για το λόγο αυτό χωρίς ευκρινές περιεχόμενο για μενα. Το άτομο αυτό δεν μου προσδιόρισε περαιτέρω το περιεχόμενο των αρχείων αυτών, απλά επέμενε να τα κατεβάσω για να τα δω. Έτσι κάποια στιγμή στο πλαίσιο που κατέβαζα (download) διάφορα αρχεία, είπα να δω τελικά τι περιεχόμενο έχουν αυτά τα αρχεία που εντοπίζονται με την ανωτέρω λέξη-κλειδί. Για το λόγο αυτό μόλις τα εντόπισε το πρόγραμμα τα κατέβασα αδιάκριτα όλα στον υπολογιστή μου και δειγματοληπτικά άνοιξα κάποια από αυτά για να καταλάβω περί τίνος πρόκειται. Αντιλήφθηκα αμέσως ότι επρόκειτο για ερωτικού περιεχομένου αρχεία τα οποία όμως εκτός από νεαρές γυναίκες περιείχαν και παιδάκια, γεγονός που μου προκάλεσε φρίκη και γι αυτό σταμάτησα να τα ανοίγω και να τα βλέπω.
Φυσικά είχα σκοπό να τα σβήσω όμως το αμέλησα καθόσον συνήθως όταν κάνω εκκαθάριση αρχείων, κάνω γενική εκκαθάριση αρχείων, γεγονός που απαιτεί πολύ χρόνο και προσοχή λόγω του όγκου των αρχείων που έχω στους σκληρούς μου δίσκους. Εξάλλου τα εν λόγω αρχεία δεν καταλάμβαναν ούτε το 1/1500 του συνολικού όγκου αρχείων μου, οπότε δεν δημιουργούσαν κάποιο πρόβλημα χωρητικότητας ώστε να ασχοληθώ εκ νέου μαζί τους και το περιεχόμενό τους μου ήταν αδιάφορο. Έτσι ήταν αρχεία που ναι μεν είχαν αποθηκευτεί στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μου, πλην όμως είχαν ξεχαστεί εκεί από εμένα.
Τον περασμένο Ιούνιο το ανωτέρω άτομο με προσέγγισε και πάλι στον ίδιο διαδικτυακό τόπο (dialogo.com) και μου ζήτησε να επικοινωνήσουμε διαμέσου μιας άλλης εφαρμογής του messenger ή αλλιώς MSN. Η εφαρμογή αυτή δεν ήταν εγκατεστημένη στον υπολογιστή μου και έτσι με την καθοδήγησή του την εγκατέστησα για να συνομιλήσουμε από εκεί. Η συγκεκριμένη εφαρμογή είναι της Microsoft και για το λόγο αυτό από τις πλέον ασφαλείς, επομένος δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας από την πρόταση του ξένου. Από την αρχή της συνομιλίας εξάλλου δηλώνω στα αγγλικά ότι είναι η πρώτη μου φορά εκεί και δεν γνωρίζω ακριβώς τι γίνεται «its my firsat time here…lol….don’t now what’s goin on», γεγονός που επιβεβαιώνει όσα αναφέρω ανωτέρω. Η συζήτηση που είχαμε ήταν πράγματι ερωτικού περιεχομένου για γυναίκες, όχι όμως για ανήλικα κορίτσια, εξάλλου όταν με ρώτησε σε απάντηση ενός αρχείου που του έστειλα αν είναι χαριτωμένη, δηλαδή μικρή στην ηλικία, «cute age?» του απάντησα ότι νομίζω ότι είναι 15 όχι επειδή πράγματι αυτό πίστευα ή αυτό ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα αλλά για να κολακεύσω την αψεγάδιαστη εξωτερική της εμφάνιση, χωρίς να εκδηλώνω προτίμηση για αυτές τις ηλικίες και στρέφοντας τη συζήτηση στις γυναίκες γενικά και ειδικά σε περιστατικά από γνώριμου διαδικτυακούς χρήστες από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης που είναι ενήλικες, που για μενα είχαν ένα ενδιαφέρον. Η συζήτηση κατά συνέπεια με τον ανωτέρω χρήστη δεν ήταν παρά μια «ανδρική» συζήτηση για γυναίκες και καμία σχέση δεν έχει με ανήλικα παιδιά.
Το χρονικό της σχέσης μου με το συγκεκριμένο άτομο και τα αρχεία του υπολογιστή μου είναι συνοπτικά το ανωτέρω. Κατά συνέπεια όπως ευθαρσώς προκύπτει από την ανωτέρω αφήγηση ούτε οι σεξουαλικές προτιμήσεις μου περιλαμβάνουν ανήλικα, ούτε κάποια ανάλογη σχέση ή επαφή είχα ποτέ ούτε διαμοιράζω αρχεία τέτοιου περιεχομένου σε χρήστες με τέτοιες προτιμήσεις. Η μόνη λογική εξήγηση που είμαι σε θέση να δώσω αυτή τη στιγμή για να προσεγγίσω τη δήλωση των Αστυνομικών της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ότι από την IP μου (από εμένα δηλαδή όπως η σύνδεσή μου διαδικτυακά αποτυπώνεται σαν πραγματική ταυτότητα) διαμοιράστηκε τέτοιο αρχείο είναι ότι διά του emule που αποτελεί ένα δίκτυο peer-to-peer δηλαδή ένα δίκτυο ελέυθερης ανταλλαγής αρχείων (βλ.παρ. πιο αναλυτικά εκτύπωση από το Wikipedia όπου αναλύεται η λειτουργία των δικτύων αυτών, στην ίδια κατηγορία υπάγεται και αυτό της Gnutella και για το λόγο αυτό βλ. παρ. σχετ. εκτύπωση όμοια ), κάποιος βλέποντας τους κοινόχρηστους φακέλους μου κατέβασε κάποια από αυτά τα αρχεία και έτσι εν αγνοία μου εγώ βρέθηκα να φαίνομαι αποστολέας αρχείου που δεν έστειλα (δεν προέβη άλλως σε ενέργεια) αλλά που απλώς κατείχα, λόγω της χρήσης του emule (που είναι ένα νόμιμο πρόγραμμα).

ΕΠΕΙΔΗ τα νομικά προβλήματα που δύνανται τέτοιου είδους peer-to-peer δίκτυα να δημιουργήσουν δεν είναι άγνωστα στο νομικό κόσμο και τη δικαστηριακή πρακτική (βλ.παρ. εκτύπωση από το Wikipedia των νομικών πτυχών της κοινής χρήσης αρχείων).

ΕΠΕΙΔΗ πλήθος δικαστικών αποφάσεων ελληνικών Δικαστηρίων αναφέρεται στη λειτουργία προγραμμάτων όπως το emule, KAD, edonkey κλπ. και έχει αποδειχθεί ότι η χρήση αυτών οδηγεί σε ακούσιο διαμοιρασμό αρχείων και όχι αξιόποινο κατά την έννοια του νόμου (βλ.παρ.χαρακτηριστικά την απόφαση του ΜΟΔ Κατερίνης με αρ. 19/2009)

ΕΠΕΙΔΗ δεν έχει ανευρεθεί καμία οικονομική συναλλαγή μέσω διαδικτύου ή με άλλο τρόπο που καθ’ οιονδήποτε τρόπο να σχετίζεται με τις πράξεις για τις οποίες κατηγορούμαι.

ΕΠΕΙΔΗ όλα μου τα εισοδήματα είναι νόμιμα και ευθέως προκύπτουν από τη φορολογική μου δήλωση (βλ.παρ.εκκαθαριστικά οικ. ετών 2008,2009 και 2010).

ΕΠΕΙΔΗ όχι μόνο παράνομα κέρδη δεν έχω αλλά είμαι και λήπτης δανείων από την Τράπεζα Κύπρου και από το Ταχυδρομικό Ταμιευτηριο Ελλάδος (βλ.παρ. από 18-07-11 σχετικές εκτυπώσεις και των δύο).

ΕΠΕΙΔΗ ενεπλάκη στις κατηγορίες αυτές λόγω της εκτεταμένης χρήσης του διαδικτύου που έκανα και όχι επειδή πράγματι ενδιαφέρομαι για την ανήλικη ηλικία (βλ.παρ. και ανωτέρω ότι τα επίμαχα αρχεία καταλαμβάνου το 1/1500 του συνολικού αριθμού των αρχείων μου ενώ τα λοιπά είναι ταιμίες διαφόρων θεμάτων ακόμη και ερωτικού περιεχομένου όχι όμως με ανήλικους, μουσική, φωτογραφίες, κείμενα, παρουσιάσεις κλπ).

ΕΠΕΙΔΗ αντιλαμβανόμενος τη βλάβη που μπορεί να προκαλέσει η παραπάνω ακούσια συμπεριφορά μου μετανιώνω ειλικρινά για αυτήν και θα επιδείξω ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μην ξαναεμπλακώ μέσω του διαδικτύου.

ΕΠΕΙΔΗ κατ΄άρθρο 282 παρ. 3 ΚΠΔ (όπως αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει ) επιτρέπεται η προσωρινή κράτηση για κακούργημα που τιμωρείται με ποινή εώς δέκα έτη μόνο εάν επιπρόσθετα ο κατηγορούμενος είναι αγνώστου διαμονής ή έχει κάνει προπαρασκευαστικές ενέργειες για να φύγει ή κατά το παρελθόν υπήρξε φυγόποινος ή φυγόδικος ή κρίθηκε ένοχος για απόδραση κρατουμένου ή παραβίαση περιορισμών διαμονής ή κρίνεται αιτιολογημένα -με βάση προηγούμενες αμετάκλητες καταδίκες του για ομοειδές έγκλημα- ότι εάν αφεθεί ελεύθερος είναι πολύ πιθανό να διαπράξει και άλλα εγκλήματα.

ΕΠΕΙΔΗ στο πρόσωπό μου δεν συντρέχει καμία από τις ανωτέρω περιπτώσεις καθώς είμαι και γνωστής διαμονής και σε καμία ενέργεια ούτε προπαρασκευαστική δεν έχω προβεί ούτε υπήρξα φυγόποινος ή φυγόδικος ή ένοχος για απόδραση κρατούμενου ή παραβίαση περιορισμών διαμονής και καμία άλλη αμετάκλητη καταδίκη δεν έχω για ομοειδές έγκλημα.

ΕΠΕΙΔΗ η κατά το νόμο βαρύτητα της πράξης δεν αρκεί για την επιβολή της προσωρινής κράτησης και μόνο σε περιπτώσεις με απειλούμενη ποινή αυτή της ισόβιας κάθειρξης ή αυτή των είκοσι ετών κάθειρξης επιτρέπεται να ληφθούν υπόψην τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πράξης.

ΕΠΕΙΔΗ δεν κατηγορούμαι για κάποια πράξη που κατά το νόμο επιτρέπεται να ληφθούν υπόψην τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτής ώστε να μου επιβληθεί προσωρινή κράτηση.

Ζητώ την απαλλαγή μου από κάθε κατηγορία και να αφεθώ ελεύθερος χωρίς περιοριστικούς όρους.


Με τιμή,
Ο κατηγορούμενος

10 σχόλια:

  1. ΕΠΕΙΔΗ eisai edo ta les afta... alou tha se "kremagan"...epidi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπασμένα windows χωρίς messanger είχε ο καημένος και ήταν νέος και απειρος στο διαδύκτιο, αλλά μια χαρά ήξερε να κάνει shared στο emule τον φάκελο με τις τσοντούλες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ???????????? ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ? 8:50 ΤΟ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
    "Όσο και να σκεφτεί, κάποτε θα απολογηθεί. Ισως στη δικαιοσύνη ίσως στο στενό του περιβάλλον, ίσως στο εθνόσημο που δεν τίμησε, ίσως να καταφέρει να απολογηθεί και στις ψυχούλες που αναγκάστηκαν να βιώσουν τον απόλυτο βασανισμό για να αποκτήσουν κάποιοι χρήματα ή να καλύψουν άλλες ματαιοδοξίες τους και να ικανοποιήσουν τα βρωμερά, σιχαμένα ένστικτα τους.
    Η χειρότερη πράξη και από την πράξη για την οποία κατηγορείται είναι ότι έγινε ένας ακόμη κρίκος στην αλυσίδα των ανθρωποειδών, που συντηρούν τον κανόνα της προσφοράς και της ζήτησης. Εξίσου κακό και ανήθικο είναι ότι ο κρίκος αυτός είναι εκτός συναγωνισμού, καμουφλαρισμένος καλά, εντός των τειχών.
    Αλλοίμονο, από που να προστατευτεί κάποιος, και που να στραφεί για σιγουριά;;; Άσε θα ρωτήσουμε κάποιον που επιβίωσε από μια τέτοια κόλαση να μας πει.
    Κρίμα..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ PEER TO PEER ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ. ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΓΙΝΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ti na poume. Pou arxizei kai poy ftanei auto to fainomeno. Stis epideikseis modas apo megalous oikous, opou parelaunoun anhlika fotomontela pou den kriboun kai polla kai exeis apo kato kologerous na saliarizoun, sigoura den to kanoun gia ta rouxa pou foran oi kopeles. Anilikes pou douleyoun se cafe (bar)kai anexontai ta peiragmata tou kathena.Polla paradeigmata kathimerina. As ginei epitelous kati. Kai gia ta krifa kai gia ta fanera. Telos sthn koinonia tou internet, tha vlepoume polla akoma mprosta mas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΙΟ ΤΙΜΙΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ!!1
    ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΤΙΜΙΟΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΘΑ ΕΚΑΝΕ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι μωρέ, τώρα τι ψάχνουμε να βρούμε; Υπάρχει περίπτωση να έχω προγράμματα στον υπολογιστή μου χωρίς να ξέρω τι είναι; ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    Υπάρχει περίπτωση να τα χρησιμοποιώ όμως χωρίς να ξέρω τι είναι; ΟΧΙ.

    Τόσο αθώα τα περιγράφει όλα που δεν είναι αληθινό στο τέλος. Είχε τέτοιο υλικό στον υπολογιστή του και δεν το έσβησε άμεσα; Παράξενο...

    Ασχολείται λέει με τους υπολογιστές.
    Κάνει εγκατάσταση προγράμματα για διακίνηση αρχείων (γενικών).
    Συνομιλεί με συγκεκριμένο άτομο που την πρώτη φορά του στέλνει πορνογραφικό υλικό και συνομιλεί πάλι μαζί του και δεύτερη φορά.
    Έχει στον υπολογιστή του αρχεία τα οποία θεωρεί απαράδεκτα και "δεν έχει τον χρόνο" να τα σβήσει (έστω τα ξεχνά - αν και πως μπορείς να ξεχάσεις εικόνες παιδικής πορνογραφίας).
    Τα αρχεία αυτά διανέμονται σε αρκετούς προφανώς, χωρίς αυτός να το ξέρει.

    Αυτό δεν γίνεται. Φαίνονται τα αρχεία που διανέμεις. Εφόσον ήξερε τι σκατά ήταν αυτό που έστειλαν, τι περίμενε για να το σβήσει απο την λίστα του client; Αφού το έβλεπε να γίνεται upload!

    Στην τελική, απο ότι καταλαβαίνω, ήταν ημιμαθής στο θέμα των προγραμμάτων αυτών. Δεν σκέφτηκε ότι θα τον έβρισκαν. Αμαθής όμως δεν ήταν, για το τι έπρεπε να κάνει απο την πρώτη στιγμή που έλαβε τα αρχεία απο τον άγνωστο που του τα έστειλε.

    Υπάρχουν τόσες τρύπες στην δικαιοσύνη που, ειδικά στον τομέα της ηλεκτρονικής κακουργηματικής πράξης, εύκολο το βλέπω να μην του κάνουν τίποτα.

    Praetorian

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά η Φλώρινα έχει 2 Εισαγγελείς που έχουν μπροστά τους τα στοιχεία και 20000 αρχι-Εισαγγελείς που τα ξέρουν καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είμαστε εισαγγελείς, απλά λέμε - συζητάμε τις απόψεις μας. Από τα λεγόμενά του στο απολογητικό του υπόμνημα δεν φαίνεται άτομο άσχετο με τη χρήση του internet(μου φαίνεται περίεργο που δεν σκέφτηκε ότι μπορεί να εντοπιστεί).Αφού λοιπόν έπλεξε το εγκώμιό του -για την εντιμότητά του ,την ηθική του , την εργασιομανία του - δήλωσε πως ένιωσε φρίκη με τις σκηνές που είδε .Ποιος έχων- έστω και ελάχιστα -τα ανωτέρω χαρακτηριστικά θα κρατούσε στον υπολογιστή του-για τόσο μεγάλο διάστημα - ερωτικού περιεχομένου σκηνές με παιδάκια ,που προφανώς έχουν απαχθεί από την οικογένειά τους και τα αναγκάζουν να κάνουν ό,τι κάνουν. Όχι κ.ΚΑΡΡΑ δεν με έπεισες και όχι δεν μπαίνει το χρήμα πάνω από όλα .Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για παιδικές - μαυρισμένες ψυχούλες. Το λόγο έχει η δικαιοσύνη ,χωρίς να 'μαι βέβαιη ότι θα κάνει αυτό που πρέπει να κάνει, δηλ. να σε βάλει σε φυλακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΦΟΣΟΝ Η ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΔΕ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ; ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ;ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ΔΕΝ ΕΦΘΑΣΕ ΑΚΟΜΑ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.