Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Απλήρωτοι οι βιοκαλλιεργητές


Είμαι ένας αγρότης με 4 παιδιά, είμαι ένας καλός αγρότης με συνείδηση και με αγάπη για το περιβάλλον για αυτό μετέτρεψα όλα τα χωράφια μου σε βιολογικά απαλλαγμένα από λιπάσματα και φάρμακα. Η παραγωγή που παίρνω από αυτά τα χωράφια είναι η μισή από τη συμβατική καλλιέργεια, αλλά είναι καθαρή γι’ αυτό η Ευρώπη πριμοδοτεί αυτού του τύπου την καλλιέργεια.
Το Δεκέμβριο του 2010 αφού τελείωσα όλες τις υποχρεώσεις μου δάνεια, οφειλές σαν καλός νοικοκύρης περίμενα και εγώ όπως και οι άλλοι βιοκαλλιεργητές το πριμ των βιολογικών για να κάνουμε εγώ και η οικογένεια μου γιορτές. Μάταια όμως, 35 με 40 αιτήσεις δεν στάλθηκαν από την δ. γεωργίας, οι οποίες 15 από αυτές ήταν καθαρές,  δηλ. χωρίς πρόβλημα, μέσα σε αυτές ήταν και η δικιά μου.
Η δικαιολογία που μου είπαν ήταν ότι δεν πρόλαβαν να τις στείλουν αλλά εγώ ήξερα ότι δεν πρόλαβαν γιατί δεν δούλευαν. Και αφού μου υποσχεθήκαν ότι μέχρι τις 10/1/2011 οι αιτήσεις θα έχουν φύγει στον ΟΠΕΚΕΠΕ για να πληρωθούμε, έφυγα. Σήμερα 23/3/2011 είμαστε απλήρωτοι, οι αιτήσεις ακόμα δεν έχουν φύγει και τώρα οι γραφειάδες που  διαχειρίζονται τα βιολογικά ρίχνουν τις ευθύνες στον αντιπεριφερειάρχη που δεν έχει τοποθετήσει αρμόδιους για να τα υπογράψουν. Δεν κάναμε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά, δεν βλέπω να κάνουμε και Πάσχα. Πάντως ένα είναι σίγουρο, από του χρόνου θα ρίχνω λίπασμα με τους τόνους, γιατί στον τόπο μου είναι πολύ δύσκολο να παραμείνεις ΚΑΘΑΡΟΣ.

Αναγνώστης

2 σχόλια:

  1. Σε εναν αγροτη πριν 12 μερες πηγαν να του κανουν κατασχεση στο σπιτι του.Ο αγροτης αυτος δεν πηρε φετος στρεματικα γιατι καποια απο την αγρ. ενωση εχασε τον φακελο του.Ο αγροτης αυτος φετος ηταν στους τυχερους που δεν πηρε ακομα βιολογικα.Αν αυτοι οι τρομπες υπαληλοι καναναν καλα τη δουλεια τους αυτος ο αγροτης δεν θα κινδυνευε να χασει το σπιτι του.Παρολα αυτα οι υπαληλοι αυτοι ειναι ακομα στη θεση τους απολαμβανοντας τη συγουρια της μονημοτητας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓΡΟΤΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ - ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ; α) ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΥΝΗΣΟΥΝ - ΑΝ ΤΟΛΜΟΥΝ - ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΓΡΟΤΗ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΗ Ή β) ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΠΛΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ. ΠΑΝΤΩΝ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΥΠΟΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Ή ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.