Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Υπόσχεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για επαναλειτουργία της γραμμής μέχρι το Πάσχα

Στη σημερινή συνάντηση τριμερούς αντιπροσωπείας της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» με επικεφαλής τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο, οι δύο βουλευτές του νομού της Φλώρινας Στάθης Κωνσταντινίδης  και Γιώργος Λιάνης κατέληξαν σε ένα αρχικό πλάνο συμφωνίας για την επαναλειτουργία της γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας, Φλώρινας – Θεσσαλονίκης.  
Οι βουλευτές ζήτησαν να μειωθεί το κόστος συνεισφοράς των επιβατών του νομού μας για την λειτουργία της γραμμής, κάτι που έγινε δεκτό.
Μέρος των εξόδων για την επαναλειτουργία του τρένου θα καλυφθεί από μικρές συνεισφορές της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, των δήμων Φλώρινας και Αμυνταίου και της ΔΕΗ. Η «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» θα καλύψει το υπόλοιπο του απαραίτητου ποσού που είναι 600.000 ευρώ.
Η γραμμή θα επαναλειτουργήσει με δύο τακτικά δρομολόγια, ένα το πρωί και ένα το βράδυ και με ένα τρίτο δρομολόγιο που θα είναι θεματικό και θα προσδιοριστεί μαζί με άλλες λεπτομέρειες στην σύσκεψη της 26ης Μαρτίου στις 10.00 π.μ. στην αίθουσα της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας (πρώην Νομαρχιακού Συμβουλίου).
Οι βουλευτές του νομού ζήτησαν από τον κ. Ζηλιασκόπουλο να συμπεριληφθεί και ο νομός της Φλώρινας στο πρόγραμμα που ετοιμάζεται από την «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» για την ηλεκτροκίνηση και θα ενημερώσουν όλα τα αρμόδια κυβερνητικά όργανα για τον σκοπό αυτό.
Οι αρμόδιοι της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» υποσχέθηκαν ότι θα προβούν σε όλες τις ενέργειες προκειμένου η γραμμή να επαναλειτουργήσει τις ημέρες των εορτών του Πάσχα και να συνεχιστεί απρόσκοπτα η λειτουργία της.

5 σχόλια:

  1. βουνισιος ακτιβιστής22 Μαρτίου 2011 στις 11:18 μ.μ.

    ΙΔΟΥ Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ...θα τον υποδεχθούμε ....δεόντως όπως αρμόζει εις τας ανάλογας περιστάσεις..έτσι δέν είναι Άννα ; ΑΠΟ υποσχέσεις και ΘΑ ΚΑΙ ΘΑ ΘΑ ΜΠΟΥΧΤΗΣΑΜΕ ...φέρτε πίσω όλα τα ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ πρίν είναι πολύ αργά και ξαναχάσουμε τρένα ΄δρόμους και άλλα....ΟΙ ΥΠΟΣΧΈΣΕΙς ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΑΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ...ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέρος των εξόδων για την επαναλειτουργία του τρένου θα καλυφθεί από μικρές συνεισφορές της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, των δήμων Φλώρινας και Αμυνταίου και της ΔΕΗ.

    Νάτος ο λόγος που κοπηκε το τρενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ Ο.Σ.Ε. ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΦΥΚΑΞΗ, ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ. ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ: ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτό ακριβώς 12:56! Τωρα καλούμαστε να πληρώνουμε για το τρένο. μειωμένα δρομολόγια + 20Ε + κάρτες + έμμεσο κοστος από τις επιδοτήσεις ΟΤΑ

    Γιναμε πειραματόζωο και χαιρόμαστε κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βουνίσιος Ακτιβιστής23 Μαρτίου 2011 στις 11:21 μ.μ.

    8:59 μ.μ. καλά το είπες πειραματόζωα ...βλεπεις εμείς στην Φλώρινα ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΓΑΡΟΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ 100.000.000 ΕΥΡΩ

    ΑΡΙΣΤΟΣ! ΠΟΛΎ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΕΙΠΕΣ...ΠΕΙΡΑΜΑΤΌΖΩΑ ...πώς το είπε η άλλη; ....ΕΔΩ ΜΑΣ ΦΑΓΑΝ ΤΟ ΒΟΔΙ ....ΜΑΣ ΖΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ για επιδόρπιο ..+ 20Ε + κάρτες + έμμεσο κοστος από τις επιδοτήσεις ΟΤΑ

    ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΤΟΥΜΕ Η ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ ΤΟ...ΠΕΙΡΑΜΑ? ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ...

    παραπροηγούμενε 3:31 μ.μ. καλά κάναν οι φορείς ( γιαυτό άλλωστε πληρώνοντε απο 3 χιλιάρικα μέχρι 10 000 ανα μήνα και όχι για χορούς η πανηγύρια ..αυτό έλλειπε να μήν κάμναν τίποτα..έλεος μην υποτιμάτε τόσο την νοημοσύνη μας) αλλα εάν δέν υπήρχαμε η κίνηση φίλων του τρένου δέν θα έβλεπες ούτε δύο τρένα παρα μόνο στα ντοκυμαντέρι της τιβι ή στα φωτορομάντζα του νάσιοναλ τζεογκραφικ.,....τα συκα σύκα και η σκάφη σκάφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.