Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Ε, όχι και "Μακεδονίας"

Στη σημερινή εκδήλωση του ΚΚΕ στη Φλώρινα υπήρξε και μια δυσάρεστη έκπληξη. Ο γραμματέας της νομαρχιακής επιτροπής Φλώρινας, καλώντας για χαιρετισμό τον επικεφαλής του κομμουνιστικού κόμματος της FYROM, τον προσφώνησε ως «γενικό γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του Κομμουνιστικού Κόμματος Μακεδονίας»!!!
Κάτι τέτοιο δεν ειπώθηκε εν τη ρύμη του λόγου, αλλά συνειδητά, αφού με τον ίδιο ακριβώς τρόπο τον προσφώνησε και όταν τον κάλεσε να καταθέσει στεφάνι στον ομαδικό τάφο. Η ονομασία του κόμματος, όπως αναφέρουν και "θιγμένοι" αναγνώστες είναι αυτή ακριβώς. Ε, και; Εμάς, ως Έλληνες, ως Φλωρινιώτες και ως Μακεδόνες μας αντιπροσωπεύει; Φέρνω ως παράδειγμα τους επικεφαλής του "Ουρανίου Τόξου" που αυτοπροσδιορίζονται ως "Μακεδόνες". Επειδή λοιπόν το κάνουν, θα πρέπει να τους προσφωνούμε και εμείς έτσι; Κάτι αντίστοιχο λοιπόν συμβαίνει και σε αυτή την περίπτωση.
Δε θα ήταν άραγε προτιμότερο και λογικότερο αντί να ειπωθεί "Κομμουνιστικό Κόμμα Μακεδονίας" - επειδή αυτοί θέλουν να λέγονται έτσι - να αναφερθεί ως "Κομμουνιστικό Κόμμα της FYROM";

32 σχόλια:

  1. Η θέση του ΚΚΕ ειναι ξεκάθαρη:

    http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4504944&publDate=12/4/2008

    Όταν έγινε αναφορά στην χώρα αναφέρθηκε ως ΠΓΔΜ όπως πάντα. Το κόμμα μοιραια αποκαλειται με την ονομασία του! ειναι το ΚΚ της ΠΓΔΜ που αποκαλείται ΚΚΜ. Φτάνει να βρίζει η ΖΟΡΑ!

    Να μην δημιουργούνται εντυπώσεις!! Δειχνει άγνοια να μη μπορεί να διακρίνει κανείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε ποντικέ

    επειδή αυτό το θέμα είναι πολύ ευαισθητο και το ΚΚΕ εχει ξεκαθαρίσει τη θέση του και σε επιπεδο Βουλής και Προέδρου δημοκρατίας θα πρότεινα να κατεβάσεις την ανάρτηση, να το δεις λίγο καλύτερα (καθώς πρόκετια για αναφορά στο όνομα του κομματος και όχι βέβαια του έθνους) και αν επιμένεις και αύριο μέρα είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητοί φίλοι (9:48 και 10:03) νοιώθω ότι παίζουμε με τις λέξεις... κανείς δεν ισχυρίζεται ότι η θέση του ΚΚΕ είναι διαφορετική και δε νομίζω πως έχει γραφτεί κάτι τέτοιο. Η δημοσίευση είναι πολύ συγκεκριμένη και αφορά μια συγκεκριμένη αναφορά, την οποία μάλλον δε θέλετε να δείτε... Επαναλαμβάνω ότι κανείς δεν έριξε μομφές εναντίον του ΚΚΕ ως κόμμα για το συγκεκριμένο ζήτημα,που πράγματι έχει ξεκάθαρες θέσεις...
    ΥΓ: Το "αν επιμένεις και αύριο μέρα είναι" δεν το πολυκατάλαβα... Μου μοιάζει πάντως με μια άμεση απειλή... είναι έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καμία απειλή.. προς θεού! απλα νομίζω ότι χρειάζεται ερευνα και αν το ψάξεις θα δεις ότι δεν υπάρχει θέμα. Φοβάμαι ότι είναι επιπόλαιη και βιατική ανάρτηση. Αν βεβαια κρίνεις αφού το διασταυρώσεις ότι πράγματι υπάρχει θέμα ασφαλώς να το σηκώσεις. Αλλωστε δεν ειναι νέο θέμα. εχει επαναληφθεί πολλές φορές την τελευταία 10ετία (βλ εκδηλώσεις Πρέσπες κτλ) και πάντα ήταν τόσο ξεκάθαρο που ποτέ κανείς δεν ασχολήθηκε

    Και το ΠΑΣΟΚ όταν καλούσε την Σοσιαλδημοκρατιή ένωση "μακεδονίας" στην ΣΔ το ανέφερε και για το ΒΜΡΟ (όπου υπάρχει η λέξη Μακεδονία) το ίδιο και υποθέτω όλοι κάτι ανάλογο. Αυτό που λέω είναι ότι θα δημιοργηθούν εντυπώσεις για ένα θέμα ληγμένο από όλα τα κομματα (πλην ΛΑΟΣ προφανώς).
    Γι αυτό νομίζω ότι δεν πρέπει να δώσεις αφορμή σε Τόξα κτλ να κάνουν παιχνίδι και σπέκουλα χωρίς λόγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητοί μου φίλοι, επειδή ασφαλώς και δεν υπάρχει από τη μεριά μου καμία διάθεση άγονης αντιπαράθεσης, όπως διαπιστώνετε η ανάρτηση έχει τροποποιηθεί και θέτει απλα κάποια ερωτήματα.
    Προς Θεού, κανένας λόγος για σπέκουλα ή για εντυπώσεις. Αλλά πιστεύω πως εμείς, τουλάχιστον, θα πρέπει να είμαστε λίγο περισσότερο προσεκτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί νομίζω ότι κρυβόμαστε πίσω από τις λέξεις;
    Πότε το ΚΚΕ έχει πάρει ξεκάθαρη θέση για τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας; Τους γνήσιους πατριώτες τους χαρακτηρίζουν εθνικιστές και φασίστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. FYR MACEDONIA
    Social Democratic Union of Macedonia, SDUM
    Liupco Kojstojcinovski
    Mayor of Belchista
    στο : http://www.socialistinternational.org/viewArticle.cfm?ArticlePageID=1190
    Στη συνοδο που συγκάλεσε το ΠΑΣΟΚ στην Αθήνα.
    Φιλε μου μην επιμένεις. Το ίδιο χρησιμοποιεί και η ΝΔ. Ειναι το modus vivendi ΟΛΩΝ των κομμάτων στην Ελλάδα εδώ και πάρα πολλά χρόνια - αποκαλούν την χώρα ΠΓΔΜ και τα κομματα με τη δική τους ονομασία στις μεταξύ τους σχεσεις. Προσφέρεις γήπεδο για φιλοσκοπιανή σπέκουλα χωρις λόγο - θα το εκμεταλλευτούν όπως πάντα. Εχεις εξαιρετικό blog, δεν χρειάζεται να δώσεις τροφή σε κακόβουλα σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ μου φίλε (10:36) δε διαφωνώ με τα στοιχεία που παρουσιάζεις.. και είμαι κάθετα αντίθετος με όποιο κόμμα και αν χρησιμοποιεί μια τέτοια τακτική και πρακτική... Νομίζω πως είμαι πολύ ξεκάθαρος σε όσα γράφω... Και θα επαναλάβω: εμείς ως Φλωρινιώτες και ως Μακεδόνες συμφωνούμε με αυτό το modus vivendi των κομμάτων; Μας εκφράζει; Μας αντιπροσωπεύει;
    ΥΓ: Νομίζω ότι είσαι πολύ άδικος απέναντι μου, όταν λες πως εγώ "προσφέρω γήπεδο" για φιλοσκοπιανή προπαγάνδα. Εγώ, απλά παρουσίασα ένα γεγονός και έθεσα ερωτήματα. Τα οποία δεν θα έθετα αν δεν υπήρχε αυτό το γεγονός. Άρα, το γήπεδο έχει ήδη προσφερθεί (από όλους, ανεξαρτήτως κομμάτων, που θέλουν να παίζουν εκεί).
    ΥΓ2: Μήπως θεωρείς ότι θα ήταν προτιμότερο να αποσιωπούμε τα γεγονότα και να συνεχίσουμε να ζούμε μέσα στην "τύφλα" μας... απλά επειδή έτσι συνηθίζεται να αποκαλούνται τα κόμματα μεταξύ τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε ειστε καθόλου καλά; Τι κάθεστε και μαλώνετε; Γιατι το ΠΓΔΜ και FYROM δεν έχει μεσα το "Μακεδονία"; το "πρώην" πάει στο Δημοκρατία - κρατική υπόσταση εεεεεεεε. Τα έχουν όλα κανονισμένα και εμείς τρωγόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ¨οχι, αυτό που σου λέω είναι ότι θα αρχίσουν οι φιλοσκοπιανοί να συντηρούν ένα θέμα που δεν υπάρχει και άλλο που δεν θέλουν. Παρουσιάζεις ένα τυπικό θέμα που γίνεται εδώ και δεκαετιες και ΚΑΝΕΙΣ δεν ασχολειται ως δήθεν αναγνώριση απο ένα κομμα "μακεδόνων" κάτι που ΔΕΝ ισχύει όπως αποδεικνύεται από το πρώτο λινκ.

    Τελος πάντων αφού επιμένεις δεν έχω λόγο να "κοντράρομαι" μαζί σου. Στα εθνικά θέματα όμως νομίζω ότι πρέπει να είμαστε πιο προσεχτικοί. Να εισαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εμεις τι ειμαστε τοτε ρε παιδια ΒΟΡΕΙΟΑΦΡΙΚΑΝΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ μου φίλε (11:01) θα συμφωνήσω: στα εθνικά θέματα θα πρέπει να είμαστε ΟΛΟΙ πιο προσεκτικοί. Και όχι να εθελοτυφλούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Μακεδονία ήταν μία... τώρα τριχοτομημένη... (ιστορική αναδρομή), Ένα κράτος ΜΚ και δύο επαρχίες Βαλκανικών κρατών. ΤΕΛΟΣ.
    Κίτσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΛΩΝΕΤΕ,ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΑΥΤΑ.ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΕΧΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΜΑΣ.ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.ΤΟ Κ.Κ.Ε ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΨΥΦΟΥΣ.ΠΟΝΤΙΚΕ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ.ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΝ Ο ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΟΣ Κ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΕ ΩΣ ΠΓΔΜ Η΄FYROM, ΘΑ ΤΟΥ ΕΚΟΒΑΝ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ? Η΄ΘΑ ΤΟΝ ΜΑΛΩΝΑΝ ... ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΘΕΙ, ΑΦΟΥ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΕΙ? ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΠΛΑΙΣΙΩΣΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ (ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ) ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ? Η΄ΑΥΤΗ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ? ΟΥΠΣ ΣΥΓΝΝΩΜΗ.... ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ?
    ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δηλαδή... αν ο Σαμαράς έκανε μια συνάντηση στη Φλώρινα και καλούσε στο βήμα τον Γκρούεφσκι... πως θα τον αποκαλούσε...;

    Ο κ. Σαμαράς και ο κ. Γκρούεφσκι είναι συνετεράκια στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα.

    Να μην ξεχνιόμαστε το κόμμα του Γκρούεφσκι είναι το Internal Macedonian Revolutionary Organization - Democratic Party for Macedonian National Unity.

    Δηλαδή τι θα έλεγε ο κ. Σαμαράς χαχαχαχ.. το φαντάζεστε;;; καλώ στο βήμα τον Νικόλα Γκρουέφσκι Πρόεδρο του Δημοκρατικού Κόμματος για την Εθνική Μακεδονική Ένωση....;;; Ε ρε γλέντια.

    Ρε δεν πάμε να κουρευόμαστε... Ανοίξατε και συζήτηση. Δεν κοιτάμε τα χάλια μας...

    Περισσότερα εδώ: http://www.epp.eu/countryPg.asp?cid=31

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για ποιο λόγο αγαπητέ φίλε (10:12) σε ενοχλεί η συζήτηση; Μήπως και αυτό το θέμα δεν ανήκει στα "χάλια" μας, όπως τα αποκαλείς; Ή είσαι της άποψης να συζητάμε μόνο ότι βολεύει τον καθένα; Δείχνεις να απαξιώνεις τόσους ανθρώπους που μπήκαν στον κόπο να αφήσουν το σχόλιο τους... και εσύ άλλωστε αυτό έκανες... αφού είπες ότι ήθελες να πεις αρχικά, στη συνέχεια πέταξες και το "ανοίξατε και συζήτηση"... στην ίδια συζήτηση που και εσύ συμμετέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ποντικέ. Όταν η συζήτηση γίνεται επί της ουσίας... ναι να γίνεται. Εσύ λοιπόν μετά την ροπή που αυτή είχε θεωρείς ότι ήταν τελικά ουσιαστική; προσέφερε κάτι νέο; Μήπως δεν γνωρίζεις τι συμβαίνει και τις ευθύνες που φέρουν όλοι οι πολιτικοί φορείς και για αυτό το θέμα;
    Είναι νέο και σημαντικό τι είπε ο Μούλης και ο κάθε Μούλης και πως αποκάλεσε τον Γ.Γ. του ΚΚΜ.;

    Τι άλλη μαλ... πρέπει να κάνουν όλοι τους για να τους καταλάβουμε...

    Με εκτίμηση ο 10:12 χωρίς καμιά διάθεση να λοιδορήσω το έργο σου. Επέτρεψε μου όμως (και με τον τρόπο που προηγουμένως αναφέρθηκα) να πιστεύω πως ήταν άστοχη και άνευ τελικά ουσίας η ανάρτησή σου για αυτό το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ μου φίλε (11:30) απόλυτα σεβαστή η άποψη σου... επέτρεψε μου όμως να σου πω πως κάθε ανάρτηση μπορεί να προσφέρει κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΝΑ ΕΚΠΕΣΕΙ ΤΟΥ ΙΣΟΒΙΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ Ο ΜΟΥΛΗΣ .

    ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑ...ΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥΛΗ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ, Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΩΤΗΣ ΠΑΤΗΣΕ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ (ΟΜΑΔΙΚΟ ΤΑΦΟ), ΟΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΑΦΗΣΕ ΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ. ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΟΠΤΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΦΡΑΞΗΣ Η΄ΕΝΟΣ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΑΞΙΟΥ ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΖΩΗΣ 800 ΠΕΡΙΠΟΥ ΨΥΧΩΝ. ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΟΙ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΓΙ΄ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ . ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙΤΕ (ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ) ΑΚΟΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΙΣΩΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ, ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΑΝ , ΔΕΝ ΦΑΝΗΚΑΝ ΑΝΤΑΞΙΟΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΟΝ ΞΕΡΙΖΩΜΟ ΚΑΙ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΛΑΓΚΑΔΙΑ.
    ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΕΝΑ ΤΡΙΣΑΓΙΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΑΠΟΜΗΝΑΝΤΕΣ (ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ, ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ) ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ. ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΣΤΑ ΜΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΗΛΙΑ ΣΑΝ ΝΑ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΑΓΙΟΥΣ.
    ΑΠΛΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ, ΕΙΜΑΙ ΕΚ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΕΣΑΣ, ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΔΥΝΑΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 22 02 2010

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ στην Γ.Γ. Κ.Κ.Ε. ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ και του Γ.Γ. της Ν.Ε. του ΚΚΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

    Σχετικά με συνέντευξη που έδωσε η Γ.Γ. του ΚΚΕ κα Αλέκα Παπαρήγα ότι

    "...οι απο την "άλλη" μεριά ήταν η αστική ταξη με ξένους συμμάχους τους, αυτοί που στην
    διάρκεια της κατοχής ήταν οι μεγάλοι απόντες και οι μεγάλοι προδότες..."

    θα υπενθυμίσουμε ποιοί ήταν οι προδότες συνεργάτες των κατοχικών στρατευμάτων
    Βουλγάρων (συνεργατών των Γερμανών) κατοχής της Ελλάδος και μετέπειτα Σέρβων ( ΣΝΟΦ ΝΟΦ ) και
    στην περιοχή της Φλώρινας...



    Ιανουάριος 1944
    Καρυδιές Εδέσσης
    Σύμφωνο μεταξύ του Βούλγαρου λοχαγου Κάλτσεφ και του ενός εκ των ηγετών του Κ.Κ.Ε. και
    Ε.Α.Μ.

    παραγραφος 1 Οι επαρχίες Κιλκίς , ...Εδέσσης....ΦΛΩΡΙΝΑΣ και ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΕΚΧΩΡΟΎΝΤΑΙ (!)
    απο το ΕΑΜ , ΕΛΑΣ ώς ζώνη δράσης στον ΣΝΟΦ ( Σλαβο "απευλευθερωτικής Οργανώσεως" Φλώρινας)

    πααράγραφος 3 ο Βουλγαρικος στρατός κατοχής της Μακεδονίας παίρνει την υποχρέωση να
    καταλάβει τα αστικά κέντρα της Μακεδονίας ύστερα απο την αποχώρηση των Γερμανών και την
    ΠΑΡΑΔΟΣΗ (!) εις τας αρχάς του ΕΑΜ

    παράγραφος 4 Αποφασίζουν απο κοινού ΕΑΜ (ΚΚΕ) και ΣΝΟΦ την δημιουργία ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
    ΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ το οποίο εν συνεχεία θα ζητήσει να μπεί κάτω απο την προστασία της
    Ρωσίας

    παράγραφος 5 Να φροντίσουν οι Βούλγαροι για την κατασυκοφάντηση κάθε δυναμικού εθνικου (
    Ελληνικου ) δυναμικου στοιχείου στις αρχές κατοχής ( Γερμανών ) ώστε να μήν αναπτυχθεί
    εθνικιστική κίνηση ( Ελληνικη εθνική Αντίσταση ) .

    καθιερώθη τέλος ώς σημαία της Σοβιετικής Δημοκρατίας στην περιοχή η Βουλγαρική με
    αντίθετη φορά των χρωμάτων και με αστέρια στο κέντρο.

    Συνυπογράψαν ...

    Κάλτσεφ λοχαγός Βουλγαρικών κατοχικών στρατευμάτων ( Άξονας Βουλγαρίας Βορις -
    Γερμανίας Χίτλερ και Ιταλίας Μουσολίνι)

    Ανδρέας Τζίμας ηγετικό στέλεχος του Κ.Κ.Ε και του Ε.Α.Μ. την περίοδο εκείνη.

    Να σας θυμήσουμε εκτός απο την 5ην ολομέλεια του ΚΚΕ και την συμφωνία μεταξύ Γερμανών (
    Γκεστάπο) και ΕΛΑΣ στο Λειβάδι θεσσαλονίκης με ημερομηνία 1 Σεπτεμβρίου 1944 μεταξύ
    καπετάν Κίτσου των Ο.Μ.Μ ( Διοικητής 2 Τάγμα 31 συνταγματος ΕΛΑΣ) και του Ταγματάρχη Έριχ
    Φένσκε των Γερμανικών στρατευμάτων κατοχής ότι

    ο "ΕΛΑΣ ΔΈΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ αν "αντιλαικές προδοτικές ομάδες ( Ελλήνων Ανιστασιακών )
    επιτεθούν κατα Γερμανικών δυνάμεων κατοχής .Οτι η Γ.Α.Σ.Δ.Μ.Α. παραχωρησε βαρύ οπλισμό
    και ανάλογο πολεμικό οπλισμό στον ΕΛΑΣ για την εξουδετέρωση των παραπάνω "αντιλαικών
    ομάδων"σε συνεργασία με αλβανικές και βουλγαρικές παρτιζάνων ομάδων . Το σύμφωνο αυτό
    εστάλθη και στον Ο.Η.Ε.

    Το ποιοί συνεργάστηκαν με Βούλγαρους συμμάχους των Γερμανών, ποιοί πήράν ώς αντάλαγμα
    άφθονο οπολισμό, ήταν ΠΡΟΔΟΤΕΣ ( σύμφωνα με τα λεγόμενα σας ) της Ελλάδος , συνεργάτες των
    Φασιστικών στρατευμάτων κατοχής ,υπονομευτές της εδαφικής ακαιρεότητας και της
    Ελευθερίας του Ελληνικού λαού το βροντοφωνάζουν οι συμφωνίες που κάνατε εσείς οι
    ¨ριζοσπαστικοί αγωνιστές του λαού"

    Σχετικά με την εκφώνηση "..χαιρετίζω το Κ.Κ. Μακεδονίας στην εκδήλωση ..."του Γ.Γ. της
    Νομαρχιακής επιτροπής του Κ.Κ.Ε. στην Φλώρινα κ.Μούλη

    Κύριε Μούλη . Το όνομα της γείτονος χώρας είναι ΦΥΡΟΜ σάς αρέσει δέν σας αρέσει. Εκτός και
    εάν συνάψατε καμιά υπόγεια συμφωνία με το Ουράνιο Τόξο και δέν το γνωρίζουμε !

    Η Φλώρινα κυρίες και κύριοι, δέν ξεχνάει την Ιστορία γιατι πλήρωσε βαρύ τίμημα και σε
    άιμα.Αυτά πέστε τα στους μεταφερόμενους σε κάθε ημερίδα ή συνέδριο σας νεαρούς
    συντρόφους σας, ακροατές ή ακροάτισσες νοσταλγούς συντρόφους σας, της επάρατης
    περιόδου του περασμένου αιώνος.

    Όσο για το εξωραισμό 'η την περίφραξη του μνημείου συντρόφων σας στην Φλώρινα . Απευθυνθήτε
    στον πρώην Υπουργό Πολιτισμού ,νύν Πρόεδρο της Ν.Δ. κ.Άντώνη Σαμαρά , ο οποίος δέν είχε
    ουδεμία αντίρηση για την χρηματοδότηση του νοσοκομείου ανταρτων στην Πύλη Πρεσπών ΄.
    Ϊσως να εκτιμήσει θετικά την πρόταση σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ειναι θλιβερό να υπάρχει επικληση των γνωστών πλαστών δήθεν συμφωνιών - που κυκλοφορούσαν κατά δεκάδες από τους κατακτητές. Και μάλιστα όχι μόνο σε βάρος ΕΑΜ αλλά και ΕΔΕΣ ΕΚΚΑ στα πλαισια της προσπάθειάς τους να επιτεινουν την διαίρεση των ανταρτικών ομάδων. Το τυφλό μίσος κάνει να μη διστάζεις να το υιοθετήσεις.
    Το κατά πόσον αληθεύει το δήθεν σύμφωνο Κάλτσεφ-Τζήμα, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ο Κάλτσεφ συνελήφθη στη Γιουγκοσλαβία απ’ τους παρτιζάνους του Τίτο, παραδόθηκε στον ΕΛΑΣ και ο ΕΛΑΣ τον παρέδωσε στις βρετανικές αρχές, απ’ όπου παραδόθηκε στην ελληνική δικαιοσύνη. Ο Κάλτσεφ καταδικάστηκε σε θάνατο και εκτελέστηκε.

    Το δεύτερο “ντοκουμέντο” αποτελεί ένα δημοσίευμα της ναζιστικής, δωσιλογικής εφημερίδας της Θεσσαλονίκης “Νέα Ευρώπη”, του Σεπτεμβρίου του ’44. Από την “λίαν αξιόπιστη” εφημερίδα των δωσιλόγων, το σχετικό “σύμφωνο” το παρέλαβε ο κατοχικός διοικητής της Μακεδονίας, συνταγματάρχης Αθ. Χρυσοχόου για να το επικαλεστεί στο έργο του με τίτλο “Η βουλγαρική προπαγάνδα – Η Κατοχή εν Μακεδονία”, στη σελίδα 356. Ο Χρυσοχόου ωστόσο, δεν τολμά έστω και το 1950 να υποστηρίξει ο ίδιος την ύπαρξη του συμφώνου: Περιορίζεται στην επίκληση του δημοσιεύματος…

    η εισαγωγή του ψευδο-συμφώνου:

    “Τον Ιανουάριο του 1944 στις Καρυδιές Έδεσσας, ο Βούλγαρος εγκληματίας πολέμου Κάλτσεφ και ο Ανδρέας Τζίμας υπέγραψαν στο όνομα του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ και του Βουλγαρικού στρατού το εξής συμφωνητικό:…”

    Εδώ δεν έχουμε καμία συμφωνία μεταξύ ΕΛΑΣ και Οχράνας, αλλά δήθεν συμφωνία μεταξύ του ΕΛΑΣ και του βουλγαρικού στρατού Κατοχής, ο οποίος δεν ήταν διόλου ανίσχυρος, ούτε σκόπευε να δημιουργήσει αυτόνομη “σοβιετική” Μακεδονία, αλλά επιθυμούσε την προσάρτηση της Μακεδονίας στη φασιστική Βουλγαρία.

    Εξάλλου, τον Ιανουάριο του 1944, οι Γερμανοί μπορεί να είχαν αρχίσει να στριμώχνονται στο μέτωπο, ουδόλως ωστόσο σκέφτονταν να αποχωρήσουν από την Ελλάδα.

    Εδώ λοιπόν, ο χαλκευτής του δήθεν συμφώνου, πατά τα κορδόνια του, καθώς εμφανίζεται ο φασιστικός βουλγαρικός στρατός, εκπροσωπούμενος από τον εγκληματία Κάλτσεφ, να συνηγορεί υπέρ της δημιουργίας μιας κομμουνιστικής και αυτόνομης Μακεδονίας μετά τον πόλεμο!

    Το θέμα της ονομασίας των κομμάτων (και άλλων φορέων) της γείτονος έχει λυθεί με την ενδιάμεση συμφωνία που έχει υπογράψει η χώρα μας εδώ και 20 χρόνια!! (τετοια ανακάλυψη!!) εχει αναπτυχθεί αρκετά από άλλους. Ειναι μαζί με το γιατί μπαινουν αυτοκίνητα με το ΜΚ, τους όρους δικαστικής συνδρομής, της παρουσία σε fora κτλ κτλ. Προσφέρεις πολύ κακές υπηρεσίες σε βάρος των συμφωνιών της χώρας μας στο βωμό της εκμετάλλευσης ενός (μη) θέματος.
    Ποντικέ πιάσε καλύτερα τα τοπικά θέματα που καίνε και μην είσαι βιαστικός και κάψεις την αξιοπιστία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητέ μου φίλε (12:14) δείχνεις να παραλογίζεσαι ως προς τις "συμβουλές" σου. Όπως διαπιστώνεις στη συγκεκριμένη ανάρτηση γίνεται ένας διάλογος, ο οποίος δείχνει να σε ενοχλεί, αν και συμμετέχεις... όσο για την αξιοπιστία και τη βιασύνη, είναι έννοιες που εσύ χρησιμοποιείς κατά το δοκούν και το προσωπικό συμφέρον...
    ΥΓ: για το συγκεκριμένο ζήτημα, απλά ρώτησε τους κατοίκους της Φλώρινας και θα διαπιστώνεις το πως νοιώθουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φιλε μου ποντικέ! ίσως έχεις δίκιο και ζητώ συγγνώμη αν κάπου "ξεφεύγω". Αλλά πάλι σου λέω ότι κάποια πράγματα δεν επαφιένται στο συναίσθημα των πολιτών. Προφανώς αν τους ρωτήσεις πώς νιώθουν που εισέρχονται αυτοκίνητα με την ένδειξη "μακεδονία" θα σου πούν τα ίδια. Προφανώς όμως δεν υποστηρίζεις ότι θα πρέπει να αναιρέσουμε την συμφωνία μας σας χώρα και να τους απαγπρεύουμε την είσοδο. Το ίδιο ισχύει για τις αποστολές εμπορικών συμφωνιών, την συμμετοχή σε διεθνείς οργανώσεις (όπου έχουμε συμφωνήσει ότι το όνομα δεν αποτελεί λόγω άρνησης) κτλ. το ίδιο για όλα τα κόμματα
    Αντίθετα η (σε βεβαιώ καλόπιστη) κριτική μου έχει να κάνει με τα εξής και με αυτά κλείνω
    1. δίνει έναυσμα για διαίρεση των συμπολιτών μου σε εθνικώς ευαισθητους και μη με αφορφή ένα θέμα που έχει λυθεί εδώ και 20 χρόνια και με υπογραφή της χώρας μου. Η παραπάνω δημοσίευση περι του ψευδοσυμφώνου Κάλτσεφ ειναι ενδεικτική
    2. Δινεται η ευκαιρία στους γνωστούς κύκλους να εκμεταλλέυονται αυτήν την εικόνα και να ανακινούν θέματα

    Να εισαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπητέ φίλε (2:39) έτσι όπως θέτεις το θέμα με το τελευταίο σχόλιο σου, θα συμφώνησω απόλυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Διαβάζοντας την δήλωση της κυρίας Αλέκας Παπαρήγα και του κυρίου Μούλη

    ".....κύριοι του Κ.Κ.Ε. σας υπενθυμίζουμε ότι το εργοστάσιο σας στην Μόσχα έκλεισε οριστικώς και αμετάκλητα .Δυστυχώς το υποκατάστημα σας στην Ελλάδα, ακόμη πουλάτε αμφιβόλου ποιότητας ανταλλακτικά σε υπο απόσυρσιν πεπαλαιωμένης τεχνολογίας οχήματα ... "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το σημερινό - 27-2-2011 -ΒΗΜΑ (αθηνών)αναφέρει το κόμμα αυτό ως Κομμουνιστικό Κόμμα Μακεδονίας (χωρίς φυσικά κανένα σχόλιο).

    Ελπίζω να μη βγούμε να το χαρακτηρίσουμε και αυτό ως "λάθος" και προσβολή μας.

    Αν πάντως το πράξουμε - για να μην αδικήσουμε κανέναν - θα πρέπει να καταγγείλουμε και πλήθος άλλων εφημερίδων και δημοσιευμάτων και βεβαιως κομμάτων. Και να απαιτήσουμε τύπος και ΝΔ να αποκαλεί στο εξής το VMRO ως "VRO της ΦΥΡΟΜ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αγαπητέ μου φίλε (7:32) βλέπω ότι το θέμα σε καίει, αλλά η ειρωνία δεν είναι επιχείρημα... αντιθέτως σε βλέπω ικανοποιημένο από τη συγκεκριμένη χρήση του όρου "Μακεδονία"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. γιατί το θεωρείς ειρωνία το να πρέπει να αντιμετωπίζουμε το ίδιο όμοιες περιπτώσεις; Δεν θα έπρεπε να γίνει ανάρτηση κατά του ΒΗΜΑΤΟΣ; Γιατί θεωρείς, φίλε μου, ότι το ΦΥΡΟΜ δεν περιλαμβάνει χρήση του "Μακεδονία" και μάλιστα πολύ εντονότερη από το πχ "Ανω Μακεδονία";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑταρχήν, γνωρίζεις και εσύ ο ίδιος αλλά και όσοι διάβασαν το σχόλιο σου ότι ήταν με καθαρά ειρωνική διάθεση και αυτό επειδή σε ενόχλησε από την αρχή η συγκεκριμένη ανάρτηση (γι΄αυτό άλλωστε επανέρχεσαι μετά από τόσες μέρες που δημοσιεύτηκε). Θεωρείς δηλαδή, ότι είναι ίδια η περίπτωση του ΒΗΜΑΤΟΣ με την περίπτωση της προσφώνησης από τον γραμματέα της νομαρχιακής επιτροπής Φλώρινας; Εσένα σε ικανοποιούν και η μία και η άλλη περίπτωση; Και τελικά τι σε ικανοποιεί; Δεν έχεις, από ότι φαίνεται, κάνένα πρόβλημα από τη χρήση του όρου "Μακεδονία", όπως και αν αυτή γίνεται. Άποψη σου, σεβαστή, αλλά μην έχεις την απαίτηση να συμφωνούν όλοι με αυτή.
    ΥΓ: Επειδή το FYROΜ περιλαμβάνει το "Μακεδονία", τότε δεν έχεις πρόβλημα με το σκέτο "Μακεδονία"; Αυτό μας λες; Και πως προκύπτει το "εντονότερη χρήση" του "Μακεδονία" στο FYROM; Σα να μας λες ότι αφού συμβαίνει αυτό, κατά την άποψη σου, εσύ είσαι αντίθετος με το FYROM και υπέρ οποιουδήποτε άλλου ονόματος.
    ΥΓ2: Το σκέτο "Μακεδονία" μήπως όμως είναι ακόμα περισσότερο εντονότερο από το FYROM;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προύχοντες της Φλώρινας Ξυπνάτε!!!!!!!!!!!!! αργοσβήνουμε και δεν κουνιέται φύλλο.
    Τραίνα, Στρατός, Στρατολογικά γραφεία,Εφορίες, Δημοτικά Σχολεία,μετακινούνται και κλέινουν και σεις δεν έχετε πάρει χαμπάρι, την στιγμή που άλλοι συνάδελφοί σας μέσα και έξω απο την Βουλή σηκώνουν το ανάστημάτους. Αποφασίστε πως θα απολογηθείται στο ΛΑΟ της ΦΛΩΡΙΝΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.