Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Γιώργος Λιάνης: Το να κοπεί η γραμμή του τρένου για την Φλώρινα είναι μία μαχαιριά στα σύνορα!

«Μου είναι αδιανόητο να παίρνονται τέτοιες αποφάσεις, τις οποίες αντιλαμβάνομαι ως λογικές μέσα στο κλίμα του απαραίτητου εκσυγχρονισμού αλλά οι παρενέργειές τους, τουλάχιστον στην περίπτωση της Φλώρινας, έχουν εθνικές διαστάσεις. Αντί να μεγαλώσει αυτή η γραμμή και να πάει όπως πήγαινε παλιά μέχρι το Μοναστήρι (Bitola) της γειτονικής FΥRΟΜ, αντί δηλαδή να σπάσουμε τα ψυχροπολεμικά σύνορα που έχουμε με τους γείτονες  κι αντί να κάνουμε κάτι που να έχει ευρωπαϊκή διάσταση (αργά ή γρήγορα θα γίνει αυτό) εμείς καταργούμε μία γραμμή στα πιο απομονωμένα σύνορα της χώρας.  Κι όταν λέω απομονωμένα σύνορα το λέω  γιατί η Φλώρινα είναι ο μόνος ίσως νομός  στην Θράκη και την Μακεδονία που είναι εκτός Εγνατίας. Με αρνητικές επιπτώσεις. Τεράστιες. Και με προφανείς πολιτικές σκοπιμότητες αυτών που χάραξαν την Εγνατία όπως ήθελαν…» είπε ο Γιώργος Λιάνης σε συνέντευξή του στη ΝΕΤ 105,8.
 «Το κέρδος για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από αυτή την ιστορία, που μετριέται σε κάποια χρήσιμα 2 εκατ. ευρώ τον χρόνο, δεν καλύπτεται από το αυτονόητο του μεγίστου εθνικού κόστους; Και πώς είναι δυνατό, οι υπεύθυνοι να έδωσαν 50 εκατ. ευρώ πριμοδότηση στις άγονες γραμμές του τρένου και να μην είναι μέσα σε αυτές η Φλώρινα; Δηλαδή η Αλεξανδρούπολη, την οποία υπεραγαπώ και η οποία έχει «κεκτημένα» πλεονεκτήματα λόγω της Εγνατίας, που έχει «κεκτημένα» πλεονεκτήματα λόγω της ανάπτυξης (ανάπτυξη που έγινε στην περιοχή εκείνη εξαιτίας του περίφημου δόγματος του «εξ ανατολών κινδύνου»), για ποιο λόγο επιδοτήθηκε η γραμμή της;
Έως πότε θα συμβαίνει αυτό; Δεν υπάρχουν άλλα δοκιμαζόμενα σύνορα στην χώρα; Μήπως τα δικά μας είναι διπλά δοκιμαζόμενα; FYROM και Αλβανία; Μήπως διαβάσατε πως άνοιξε η όρεξη τρομοκρατικών οργανώσεων της Αλβανίας σχετικά με την Φλώρινα; Της οργάνωσης ACTOSH που διεκδικεί Φλώρινα, Κόνιτσα και Καστοριά!!! Μήπως δεν ξέρετε τί θέση έχουν οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί γύρω από την ονομασία της γειτονικής χώρας; Δεν έχετε ακούσει ότι η επίτροπος του ΟΗΕ, κυρία Μακντούγκαλ αλωνίζει την Φλώρινα για να μας πείσει να ανοίξουμε «μακεδονικά» σχολεία;
Ο κύριος Ζηλιασκόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι ένας άνθρωπος με ανοιχτό μυαλό. Τον συναντήσαμε και μιλήσαμε μαζί του. Τον συναντήσαμε οι δύο βουλευτές της Φλώρινας και οι δήμαρχοι Φλώρινας και Αμυνταίου. Είμαστε διατεθειμένοι να συνεισφέρουμε και σαν νομός οικονομικά. Να συνεισφέρει όμως και κάτι ο νομός Πέλλας, γιατί η γραμμή περνάει και από την Άρνισσα (Βεγορίτιδα) που μένει κι αυτή εκτός δρομολογίου.
Μπορεί να συνεισφέρει και η ΔΕΗ, γιατί μεταφέρονται προϊόντα τα οποία χρησιμοποιεί. Μπορεί να συνεισφέρει και το Υπουργείο Παιδείας. Το συζητήσαμε με τον Υφυπουργό κ. Ιωάννη Πανάρετο στην πρόσφατη επίσκεψή μας εκεί. Γιατί οι φοιτητές είναι εκείνοι που χρησιμοποιούν κατεξοχήν το τρένο. Γιατί; Γιατί το εισιτήριό του είναι τέσσερις φορές φθηνότερο από εκείνο του λεωφορείου.
Πήραμε λοιπόν παράταση δεκαπέντε ημερών για να κάνουμε αυτές τις επαφές. Αλλά παρακαλώ τόσο τον φίλο μου, Υπουργό Μεταφορών,  κ. Δημήτρη Ρέππα όσο και τον φίλτατο, Υπουργό Οικονομικών, κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου, τον καταγόμενο εκ Κοζάνης, που μένει κι αυτή εκτός δρομολογίου, να δουν το θέμα ξανά με την διάσταση που έχω δώσει.
Ο κύριος Ζηλιασκόπουλος μας έδωσε την θαυμάσια ιδέα ότι μπορεί να γίνουν εκπαιδευτικές εκδρομές των μαθητών όλης της χώρας, ιδιαίτερα της Βόρειας Ελλάδας, με τελικούς προορισμούς τον Αρκτούρο και τις Πρέσπες, και ο ΟΣΕ με λεωφορεία του να μεταφέρει τους φοιτητές από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Φλώρινας προς αυτά τα δύο μέρη.
Το βασικό όμως ζητούμενο είναι, στην κρατική επιδότηση των 50 εκατ. για τις άγονες γραμμές, να συμμετέχει και η Φλώρινα. Αυτό δεν είναι πλέον αίτημά μας, αλλά απαίτησή μας.
Η Φλώρινα υπήρξε υπομονετική κι αποφασιστική στις πρόσφατες κρίσιμες εξελίξεις του Σκοπιανού. ‘Όμως λόγω του «εμπάργκο» παλιά, έχει πληρώσει βαρύ τίμημα. Είμαστε πρωταθλητές στην ανεργία στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο ένας στους δύο νέους στην Φλώρινα δεν εργάζεται!
 Κι επιτέλους! Δεν μπορεί να υπάρχουν δύο κατηγορίες συνόρων. Η ψαλίδα αυτή πρέπει να κλείσει ΤΩΡΑ. Διαφορετικά οι υψηλόφρονες κάτοικοί μας θα έχουν κάθε λόγο να θυμούνται τα παλιά και να αισθάνονται αδικημένοι. Τότε, που για μισό περίπου αιώνα το Ελληνικό κράτος δεν είχε κάνει τίποτα για εκείνες τις περιοχές! Αυτή η πολιτική δικαίωνε εκείνους τους ακραίους που πίστευαν ότι εκεί πάνω δεν είναι Ελλάδα. Όμως ο Ανδρέας Παπανδρέου παλιά, και ο πρωθυπουργός μας Γιώργος Παπανδρέου έχουν τονίσει σε ομιλίες τους ότι η «Ελλάδα δεν τελειώνει στις Πρέσπες, αλλά ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΕΣΠΕΣ»».

20 σχόλια:

  1. Μερικές απορίες σχετικά με την "άγονη γραμμή".

    Πως είναι άγονη μια γραμμή με 70% μέσο όρο πληρότητας και πολλές φορές πάνω από 100%??

    Μήπως το "άγονο" της γραμμής είναι απλά η δικαιολογία για την επιδότηση μεθαύριο του ιδιώτη που θα πάρει τη γραμμή??

    Οι άγονες γραμμές "εκσυχρονίζονται? Γίνονται επενδύσεις σε αυτές? Όταν εξηλεκτριστεί το υπόλοιπο δίκτυο, η "αγονη" γραμμή τι θα γίνει?

    Καταλαβαίνω οτι "πάση θυσία" πρέπει να κρατήσουμε το τρένο. Αλλά ας μην είναι μόνο για το προσωρινό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Είμαστε πρωταθλητές στην ανεργία στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο ένας στους δύο νέους στην Φλώρινα δεν εργάζεται!"

    Είναι πραγματικά πολύ μεγάλο το επίτευγμα μετά από 22 χρόνια θητείας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για μισό περίπου αιώνα το Ελληνικό κράτος δεν είχε κάνει τίποτα για την περιοχή, μας λέει ο Λιάνης. Ή δε γνωρίζει, γιατί η πρώτη φορά που επισκέφτηκε τη Φλώρινα ήταν το 1989 για να ικανοποιήσει τις βουλευτοπολιτικές του φιλοδοξίες ή κάνει πως δε γνωρίζει. Του θυμίζω λοιπόν:
    1) Ίδρυση Παιδαγωγικής Ακαδημίας το 1946, η οποία έκλεισε επί ΠΑΣΟΚ τη δεκαετία του ΄80 και κινδυνεύει σήμερα επί των ημερών του.
    2) Σιδηροδρομική σύνδεση με Αθήνα και Θεσσαλονίκη που καταργείται επί θητείας της δικής του κυβέρνησης
    3) Ο δρόμος που περνάει για να πάει στην Πρέσπα και να διεξάγει τις περιβόητες εκδηλώσεις ΠΡΕΣΠΕΣ. Έμεινε όπως είναι από τότε παρά τις δύο υπουργικές του θητείες
    4) Ίδρυση του ΚΑΤΕΕ σημερινού ΤΕΙ που επί των ημερών ΠΑΣΟΚ έγινε παράρτημα της Κοζάνης
    5) Οδικοί άξονες για Θεσσαλονίκη που παρέμειναν ίδιοι γιατί ξέχασε να ζητήσει κάθετο άξονα της Εγνατίας, όταν αυτή σχεδιάστηκε από την κυβέρνηση που μετείχε ως υπουργός.
    6) Διαγραφή αγροτικών χρεών.
    Εκείνη την εποχή, στην οποία αναφέρεται ο Λιάνης, η Φλώρινα σίγουρα δεν ήταν παράδεισος συγκριτικά όμως με άλλες επαρχιακές πόλεις βρίσκονταν σε καλύτερη κατάσταση. Σήμερα, στη δική του εποχή, εκείνοι οι Νομοί, που ήταν πίσω, μας ξεπέρασαν και καταντήσαμε επί μία 20ετία θεατές και τελικά ουραγοί της ανάπτυξης.
    Το μόνο ευχάριστο είναι, ότι η διαθήκη, που μας άφησε και δημοσιεύτηκε, πριν λίγες ημέρες, στον τοπικό τύπο είναι χωρίς κληρονομιά και έτσι δε θα χρειαστεί να πληρώσουμε τους βαρύτατους φόρους που προβλέπονται στη διαδικασία αποδοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα τολμήσω να το πώ κι άς μήν ψήφισα ποτέ τον ίδιο...είναι πολιτικός με α....α που δέν τα διαθέτουν κάποιοι άλλοι σχεδόν όλοι σας ..τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΖΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ @@ΧΙΔΙ@@? ΛΥΣΕ ΜΑΣ ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ?

    Ε ΡΕ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το να ΜΗΝ εχει υποβληθεί αίτημα για εντάξη, ΠΟΤΕ μέχρι σήμερα για τη γραμμή του τρένου σε χρηματοδοτικό σχήμα (50 εκ λέει ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,/ δε θα εξασφαλίζαμε τα 2εκ που χρειάζονταν λέω εγω;) είναι η μαχαιριά
    http://florineanews.blog...spot.com/2011/01/blog-post_5329.html#comments
    Προς αναζήτηση λοιπόν των "υπευθυνων", στους οποίους ο κ. Λιάνης χρεώνει την ...αδράνεια για την ενταξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά από ότι κατάλαβα αγαπητή μου κ. Τάνια, για ότι γίνεται, η δεν γίνεται στην Φλώρινα ο μόνος υπεύθυνος είναι ο Λιάνης. Προτείνω λοιπόν να καταργήσουμε: Περιφερειάρχη, Αντιπεριφερειάρχες, Δημάρχους και Προέδρους, ως περιττούς και άχρηστους για τον νομό μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να μείνει μόνο ο Ασπρίδης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αντί να βρούμε τρόπους να αυξήσουμε τη κίνηση (που μετά τις τελευταίες αυξήσεις στις τιμές της Βενζίνης και των διοδίων ούτως ή αλλως θα ήταν αναμενόμενο να αυξηθεί..) η "αναπτυξική" μας επιλογή είναι να επιδοτήσουμε τον επερχόμενο ιδιώτη? Αυτό είναι το σκάνδαλο Τάνια και όχι η μη έγκυρη αντίδραση φορέων που ούτε καν καλά καλά έχουν αναλάβει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικά, εσύ φίλε (1:55) δεν κρύβεις τη μεγάλη εμπάθεια και το απύθμενο κόμπλεξ σου. Και αυτό εξηγείται βεβαίως βεβαίως αφού είναι γνωστό το τι φοβάσαι για το μέλλον. Αλλά είσαι τόσο "μικρός" που με το να ειρωνεύεσαι όλους τους άλλους δε "ψηλώνεις". Αντιθέτως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. «Αντιλαμβάνομαι πως η επένδυση σήμερα στον ελληνικό σιδηρόδρομο είναι μια εξαιρετική επιλογή για κάποιον τρίτο, ιδίως αν πειστεί από το εγχείρημα της εξυγίανσης που προωθούμε. Για μας ενόψει του ανοίγματος της σιδηροδρομικ...ής αγοράς και του ενδεχόμενου νέες ιδιωτικές εταιρείες να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα, καλό είναι όσο πιο γρήγορα να κτίσουμε ισχυρές συμμαχίες με στρατηγικούς επενδυτές γιατί έτσι θα αναπτύξουμε τον ελληνικό σιδηρόδρομο καλύτερα. Και αυτή είναι η μεγαλύτερη προστασία για τον ελληνικό σιδηρόδρομο.»

    - Ρέππας σε συνεντευξη στον Επενδυτή.

    Πως μπορεί να είναι εξαιρετική επιλογή όταν όλες σχεδόν της γραμμές τις έβγαλε ζημιογόνες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ?

    ΜΑ ΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΓΟΝΕΣ...

    Οι πολιτικοί μας φυσικά και έχουν τεράστιες ευθύνες για πολλά πράγματα.. αλλά γι'αυτό ("το να ΜΗΝ εχει υποβληθεί αίτημα για εντάξη, ΠΟΤΕ μέχρι σήμερα", δεν έχουν.

    Απλούστατα διότι το καθεστώς των άγονων γραμμών θεσμοθετήθηκε μόλις στις 4 Νοεμβρίου 2010. (Άρθρο 12 του νομου 3891/2010)

    Στη παρ. 1 αναφέρει:
    1. Σε περίπτωση που δεν υποβάλλονται αιτήματα στον
    Διαχειριστή Υποδομής από σιδηροδρομικές επιχειρή−
    σεις για τη διενέργεια επιβατικού δρομολογίου ή τα
    αιτήματα που έχουν υποβληθεί δεν ανταποκρίνονται
    στις ανάγκες περιφερειακής εξυπηρέτησης των επι−
    βατικών σιδηροδρομικών μεταφορών, είναι δυνατή η
    σύναψη σύμβασης με την οποία ανατίθεται η εκτέλεση
    σιδηροδρομικού επιβατικού δρομολογίου ως Υποχρέ−
    ωση Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ).

    Αυτό έγινε με την ανακοίνωση οτι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναστέλει τα δρομολόγια της Φλώρινας.. στις 23 Δεκεμβρίου 2010. Οι παλιοί ΟΤΑ τα μαζεύανε... και στους νέους δεν έχουν καν γίνει οι διαπιστωτικές πράξεις των υπαλλήλων.

    Το ΠΟΤΕ δηλαδή.. της καταγγελίας ΒΟΜΒΑ, αφορά τις 4 αυτές "μεταβατικές" εβδομάδες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τα χεις λιγο μπερδέψει αγαπητε! Κάνεις copy/paste ΟΤΙΝΑΝΑΙ, ΟΠΟΥΝΑΝΑΙ!!!! Και βάζεις και μας να σε κυνηγάμε, λες και είσαι μάγισσα!
    Το ΠΟΤΕ είναι η δική μου εκφράση υπερβολής (δεν υπάρχει ούτε στην καταγγελία, ούτε στην αναδημοσίευση), την οποία χρησιμοποιώ για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Ή δεν μπορείς να τους κατανοήσεις (τους λόγους) ή κανεις πως δεν μπορείς.
    Μπορείς δεν μπορείς, πάψε να αποπροσανατολίζεις το φιλοθεάμον, κατά την προσφιλή τακτική σου! Η ουσία είναι μία: Το άπαν σύμπαν βοά για την περίπτωση του οσε και τις περικοπες από τον ΙΟΥΛΙΟ http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4585406
    Η διαβούλευση για το Σ/Ν άνοιξε στις 10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ http://www.opengov.gr/yme/?p=451
    Ευτυχώς για μας, μπορούμε να γνωρίζουμε χάρη στο opengov εδώ και μήνες, (αλήθεια, πως μετράς έναν μήνα εσύ;) για τις ΥΔΥ και επιπλέον ότι οι Περιφέρειες ή οι ΟΤΑ θα μπορούν να επιδοτούν και αυτοί τα δρομολόγια των «άγονων γραμμών»! Αυτό που δε γνωρίζαμε, είναι τα μειωμένα αντανακλαστικά των 2 βουλευτών μας αρχικά, και την επίρριψη ευθυνών στη συνέχεια από τον ένα, στην επάρατο πολιτεία. Δεν εννοώ αυτόν της αντιπολίτευσης, όχι...
    Αν τώρα εσύ είσαι οκ μαυτά και νιώθεις την ανάγκη να τους υπερασπίζεσαι, εμένα μου περισσευει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Που βρίσκεις τον αποπροσανατολισμό?
    Στην ανάδειξη ότι το πρόβλημα με την αναστολή και μελλοντική κατάργηση της γραμμής έχει να κάνει με το γενικό ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ του ΟΣΕ?

    'Η στην ανάδειξη ότι το δικό σου ΠΟΤΕ είναι το αποπροσανατολιστικό?

    Από τι προσπαθώ να αποπροσανατολίσω ακριβώς που το έχω αναγάγει και σε προσφιλή τακτική?

    Η ανάγκη να υπερασπιστείς ΕΣΥ την απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στη συνέχεια να κατηγορίσεις τους πάντες για "ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ", είναι ανάλογη της κατηγορίας του Δήμιου που σου βγάζει τα μάτια και σε κατηγορεί μετά γιατί δεν βλέπεις!

    Την κατηγορία οτι νιώθω εγώ την ανάγκη να υπερασπιστώ οποιονδήποτε από το παρόν πολιτικό σύστημα την εκλαμβάνω απλά ως ένα αποτυχημένο ανέκδοτο, ειδικά οταν προέρχεται απο γραναζάκια του συστήματος αυτού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητή μου Τάνια, επειδή είδα κάπου την άποψή σου για την εκτός σχεδίου δόμηση, που την θεωρείς σαν την αιτία όλων των κακών στα πολεοδομικά θέματα της χώρας μας, κινούμενη στην λογική του απόλυτου Μαύρο-άσπρο), θάθελα την γνώμη σου για την Ελβετία (χωρίς λαικίστικες ειρωνείες, αν είναι δυνατό), όπου για παράδειγμα η Ζυρίχη είναι τόσο πολύ απλωμένη, που αγκαλιάζει όλη τη λίμνη σε μήκος πολλών δεκάδων χιλιομέτρων. Βέβαια συμφωνώ ότι θα πρέπει οι κανόνες της εκτός σχεδίου δόμησης, να είναι εξαιρετικά αυστηροί και βασικά να γίνεται πολύ πιο συστηματικός έλεγχος. Είναι πιστεύω και εδώ πολύ λάθος η λογική: "πονάει κεφάλι-κόβει κεφάλι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η Ζυρίχη αγαπητέ μου ανώνυμε, όταν εμεις παλευαμε με την τουρκιά, ήταν ένα από τα σπουδαιότερα κέντρα της Μεταρρύθμισης και έπαιρνε μέρος στη γαλλική επανάσταση. Δεν τολμώ να συγκρίνω...
    Η γνώμη μου (τη λέω βιαστικά, γιατί σπαμαρουμε τώρα στο ποστ που μας φιλοξενει) είναι: ναι και λίγα λέει η Μπιρμπίλη. Λίγα είναι τα δεκα στρεμματα για εκτός σχεδίου δόμηση εντός προστατευόμενων περιοχών!!!
    Ας οργανώσουμε τα Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια και Σχέδια Οικιστικής Οργάνωσης Ανοιχτής Πόλης που εκκρεμούν εδώ και δεκαετίες με μέριμνα για τις οποιεσδήποτε αδικίες, αλλά ας αφήσουμε επιτέλους στην ησυχία του το οικοσύστημα, που ειδικά τώρα με τις επιπτώσεις στην κλιματική αλλαγή κι αν ΠΡΕΠΕΙ να προστατεψουμε.
    Μπορούμε να σχεδιασουμε ανάπτυξη (με τόνους μπετο αν το θες) μα σε παράλληλη διάσταση, χωρίς να δίνουμε κίνητρο για καταπατήσεις και δασικούς εμπρησμούς και ...ασχήμια, πολύ ασχήμια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατάλαβα ότι δεν σε εκφράζει το ελβετικό πρότυπο με τους αυστηρότατους κανόνες στη δόμηση, η οποία όμως δεν απαγορεύεται εκτός σχεδίου και μάλλον εκτίθεσαι αν ισχυριστείς ότι οι Ελβετοί δεν σέβονται το περιβάλλον τους. Όσο για την άποψή σου για τα Σχ.Ο.Ο.Α.Π., με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία και άκρως σοσιαλιστική η τοποθέτηση της παραπάνω. Άκου λέει λίγα είναι τα 10 στρέμματα που θέλει η Μπιρμπίλη για δόμηση εκτός σχεδίου εντός προστατευόμενων περιοχών. Πιο απλά προστατεύουμε το περιβάλλον παραδίδοντας το στους έχοντες και κατέχοντες οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν 10 και πάνω στρέμματα για να απλώσουν τις βιλάρες με τις οβάλ πισίνες και να μαυρίζουν τα κω.......κια τους "παραπισίνια". Γιατί ο μέσος Έλληνας δεν έχει σήμερα τη δυνατότητα να αγοράσει ούτε μισό στρέμμα. Συμπερασματικά τέτοια δυνατότητα σοσιαλιστικής δόμησης αποκτούν βιοπαλαιστές,μεροκαματιάρηδες, τύπου Τσοχατζόπουλου, Τσουκάτου, Μαντέλη κ.α. πτωχών υπουργών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Προστρέξτε λοιπόν όλοι στον ΔΟΛ να πάρετε τη νεοπασοκική γραμμή σας. Τη γραμμή του αμερικανόδουλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τωρα ξυπνησε ο κ. Λιανης ? τοσα χρονια υπουργος τι εκανε. 90 ατομα στην αστυνομια και 300 συνοριακοι, συνολο 400 οικογενειες με σταθερο μηνηαιο εισοδημα. Οι υπολοιποι εχουν τους δρομους και τους γιατρους στο νοσοκομειο και απολαμβανουν τις κοινωνικες παροχες που με ιδρωτα κατεκτησε ο κ. Λιανης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.